Vitutti eilen, kun olin sanut unen päästä kiinni,soitti joku, selvästi olivat lapsia.
Mun oli pakko laittaa puhelin kiinni, kun soittivat kahdesti klo 22 jälkeen, jolloin olin jo nukkumassa.
Soittivat jo noin klo 21, silloin numero jäi mun puhelimeeni, sen jälkeen laittoivat niiin että puhelu tuli tuntemattomasta numerosta.
Minä laitoin nyt aamulla siihen puhelinnumeroon josta soitt tuli klo21, että lopettavat vaälittömästi pilasoiton tai teen siitä poliisiasian. Kotirauhan rikkomista se on jos ei saa edes nukkua
Mun oli pakko laittaa puhelin kiinni, kun soittivat kahdesti klo 22 jälkeen, jolloin olin jo nukkumassa.
Soittivat jo noin klo 21, silloin numero jäi mun puhelimeeni, sen jälkeen laittoivat niiin että puhelu tuli tuntemattomasta numerosta.
Minä laitoin nyt aamulla siihen puhelinnumeroon josta soitt tuli klo21, että lopettavat vaälittömästi pilasoiton tai teen siitä poliisiasian. Kotirauhan rikkomista se on jos ei saa edes nukkua