kertokaa kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
miten aikaisen olette saanut raskaustestiin plussan? itse ensikertalaisena ihan pihalla kun testasin keskiviikkona cleabluen testillä selvän plussa vaikka menkkojen alkuun siis vielä 4 pvä!! voiko olla mahdollista että näkyy jo noin aikaseen? ja testihän oli se 25 herkkyydeltää eli ei ihan herkin. oireita ei ole yhtään.. onko joku muu saanut plussaa noin aikaseen?

Mä olen saanut kaikki plussat tosi aikaisin. On hed.hoidoilla tehty ja testipäivä olis 14 päivää siirrosta. Mulla on tullut plussat 8. päivä..

Niin ja paljon onnea :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mä olen saanut kaikki plussat tosi aikaisin. On hed.hoidoilla tehty ja testipäivä olis 14 päivää siirrosta. Mulla on tullut plussat 8. päivä..

oiii, ihana kuulla että se on mahdollista! mutta ihmetyttää vaan oireettomuus. vai onko niitä edes vielä näin aikasilla viikoilla?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:

oiii, ihana kuulla että se on mahdollista! mutta ihmetyttää vaan oireettomuus. vai onko niitä edes vielä näin aikasilla viikoilla?
Se on tosi yksilöllistä. Toisilla oireita ilmenee heti ja toisilla ei missään vaiheessa. Itselläni ei ollut mitään, kun odotin ensimmäistä, mutta toisissa raskaudessa oli

:x

Jossain lukee, että oireet alkais rv 6.. mutta yksilöllistä.

Siis Clearblue on herkkyydeltään 10 ja siinähän lukee jo paketissa että näyttää 4 päivää ennen menkkoja! Joten ihan täysin mahdollista ja jopa niin sen kuuluukin mennä :) Ei kaikille tule oireita, ole vaan tyytyväinen. Useimmille ne tulee vasta myöhemmin, mullakin 2 raskautta ja oireita vasta rv 8 ->

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis Clearblue on herkkyydeltään 10 ja siinähän lukee jo paketissa että näyttää 4 päivää ennen menkkoja! Joten ihan täysin mahdollista ja jopa niin sen kuuluukin mennä :) Ei kaikille tule oireita, ole vaan tyytyväinen. Useimmille ne tulee vasta myöhemmin, mullakin 2 raskautta ja oireita vasta rv 8 ->

clearbluen testi johon tulee plusmerkki on herkkyydeltään 25, sotin sinne neuvontapalveluun ja kysyin koska paketissa sitä ei sanottu! mitä lienevät sitten horisseet jos se onkin 10!?

Yhteistyössä