Kertokaa kokemuksia SEURESTA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seuren järjestelmä on todella kökkö eikä haastattelijalla ollut lainkaan ymmärrystä terveydenhoitoalan vaatimuksista. Järjestelmän käyttö on ainakin ensikertalaisen silmin todella epäkäytännöllinen. En ole lainkaan innostunut Seuren toiminnasta.

Seuren varaussysteemi on parempi, kuin erään yksityisen toimijan. Eli Seurella heti kun olet klikannut, niin vuoro on sinun. "Se toinen" ottaa halukkaat jonoon, ja valkkaa niistä, ja sehän kestää. Ei kukaan halua sitoutua vuoroon, jos ei mahdollisesti sitä saa vaikka huomenna, jos muutakin on tarjolla.
Yhteen ongelmaan olen Seurella törmännyt, eli siihen, että klikatessani "sivu hyppää", ja hups, huomaan varanneeni aivan muun vuoron. Hutivuoron peruminen oli vaikeaa, soittoon eikä viestiin vastattu, ennenkuin aikojen päästä soitin uudelleen. Vika tuntui olevan minun... Keikkailen taas, jahka joudan.

Seure maksaa palkan ajallaan yms kaikki toimii. Keikkapaikoilla terveydenhuollossa vastaanotto kylmää. Voit olla varma ettei tervehditä tai perehdytetä. Kotihoidon työntekijät alinta kastia, moukkia surkimuksia. Mutta jos sellanen meininki ei haittaa niin suosittelen.

Seure maksaa palkan ajallaan yms kaikki toimii. Keikkapaikoilla terveydenhuollossa vastaanotto kylmää. Voit olla varma ettei tervehditä tai perehdytetä. Kotihoidon työntekijät alinta kastia, moukkia surkimuksia. Mutta jos sellanen meininki ei haittaa niin suosittelen.
Joo, samaa mieltä. Ikävä mainita, mutta tota on joissain paikossa. Pitkästä aikaa kun aloittelin keikkailla vanhassa, tutussa (ja ennen kivassa) paikassa, törmäsin ikävään suhtautumiseen. Ei perehdytetty, kun tein väärin niin siihen kyllä hanakasti tartuttiin. Kun kysyin, silmiä pyöriteltiin. No, mun keikkailut ko. paikkaan jäi.
Kyllä sieltä taas otettiin yhteyttä, josko tulisin, mutta tehkööt ihan itse. Mä käännän kylkeä, kun ei oo pakko...Ehkä kantapään kautta opitaan, että keikkarikin on ihminen.