kertokaa KOKEMUKSIA OMENAHOTELLISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OMENAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OMENAINEN

Vieras
Ollaan lähdössä reissuun ja mietittiin et jospa yöpyisimme omenahotellissa.
Kertokaa omia mielipiteitänne, siisteystasosta ja rauhallisuudesta yms. varustustasosta...ei oikein osata päättää mennäänkö omenaan vai sit kalliimmasti oikeaan hotelliin.

Turussa oltiin 2 yötä, siistiä ja rauhallista, vedenkeitin, pikakahvipussit, pieni jääkaappi, aulassa kahvi- ja snackautomaatti, hissillä ovelle saakka eli kärryillä helppo kulkee. mitä vielä? no tietty, jos on esim. jotku festarit samaan aikaan kaupungissa, saattaa olla rauhattomampaa, silloin ku me oltiin, niin yöpyjinä näkyi lapsiperheitä, vanhoja pariskuntia ja 20-30v. matkaajia ja tosiaan kaikki oli ainakin silloin rauhallista.

Turussa oltiin yksi yö, siisti, tilava huone, jääkaappi ei olikein toiminut kunnolla, ja meidän huone oli sellaisessa paikassa, mihin meni suht pitkät portaat, ei liuskaa, joten rattaat jouduttiin kantamaan. Mutta hintaansa nähden olen tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja OMENAINEN:
Ollaan lähdössä reissuun ja mietittiin et jospa yöpyisimme omenahotellissa.
Kertokaa omia mielipiteitänne, siisteystasosta ja rauhallisuudesta yms. varustustasosta...ei oikein osata päättää mennäänkö omenaan vai sit kalliimmasti oikeaan hotelliin.

Vain hyviä kokemuksia ompusta, muutaman kerran olen yöpynyt. Siistiä on ja rauhallista, jääkaappi löytyy ja varustus on asiallinen joskaan ei voi sanoa kodikkaasti sisustetuiksi niitä huoneita... Mun kokemukset on Tampereen ompusta.

Turun omenahotelli: erittäin rauhatonta, yleiset tilat epäsiistit ja haisevat. parkkihalliin piti auto jättää (anttilan) ja se maksoi 40 euroa kahdelta vuorokaudelta.

Tampereen omenahotelli: Todella siisti, huone tilavampi kuin turussa, KÄSIPYYHE suurta plussaa (turussa ei tätä ollut) ja parkkeeraus parkkihallissa (Anttilan) hiukan halvempaa kahdelta vuorokaudelta. Kadulla on pubeja joiden möykkä ja soitto kuului huoneisiin (tosin oltiin tammerfestin aikaan).

miehelle suurin miinus oli todellakin se ettei hotellilla ole edes omaa pysäköinti aluetta vaan autolle pitää etsiä paikka missä pitää. ja jos esim. päivän on jossain huvittelemassa (muumi tai särkkä) niin sen on oltava semmonen ettei tarvi välillä lisää rahaa käydä työntämässä.

nämä kokemukset kaksi viikkoa sitten

omput on hyviä jaa rauhallisia huoneet ovat olleen siistejä kuten jotkut kertoo ett ova likaisia edellisiltä vielailta olen menossa hiihtolomalla jyväskylän omenahotelliin

Tää ketjuhan on vuodelta 2007, joten muutoksiakin on voinut tapahtua siinä välissä. Ite meen Omenahotelliin jos on pakko, mieluummin en. Ei kyllä ole mitään ihmeempiä valituksenaiheita, muutama vuosi sitten olen ollut viimeksi. Joillakin on ollut ongelmia niiden koodien kanssa. Vissiin Tampereen Omenahotelleissa oli ainakin yhteen aikaan paljon maksullisia naisia, käyttivät hotellhuonettia työtilanaan... Tykkään kuitenkin muista hotelleista, koska haluan että voin saada palvelua vaikka keskellä yötä, jos tarvetta tulee, ja haluan myös kunnon hotelliaamiaisen. Ja Omenahotellien hinnat ovat nousseet sen verran, että monesti eri tarjouskampanjoista saa muista hotelleista huoneen melkein samaan hintaan, ja vielä ilmaisen pysäköinnin.

Olen nyt opiskellut työnohessa niin, että muutaman kuukauden välein on pitänyt Tampereella yöpyä. Ompun hinta-laatusuhde ihan kohdillaa. Lämmin ja siisti huone, sihku ja puhtaat lakanat. Yhdeksi yöksi ihan passeli. Muutaman kerran yövytty myös koko perheellä ja hyvin on sekin mennyt. Eihän reissuilla hotellissa muutenkaan paljon aikaa tuu vietetettyä. Ei Ompusta luxusta elämään saa, mutta kohtuuhintaisen yöpymisen kyllä.

Hyviä kokemuksia Jyväskylän omenahotellista varmaan viiteen eri otteeseen olen yöpynyt siellä,hyvin rauhallista vaikka on ihan keskustassa.Huone siisti ja asiallinen.Ainut miinus on se,että auton joutuu viemään Anttilan parkkihalliin ja yhden yön yli nukkuessa siellä parkkimaksua tuli 16€

Yhteistyössä