Kertokaa kiltit!!! Tuleeko tuulimunassa yhtä vahva plussa kuin norm. raskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Eli olen nyt 6+2 ja ultrassa tänään näkyi vaan sikiöpussi ja tuulimuna -epäilys tietysti on olemassa. Testasin tuossa just ja sain todella vahvan plussan, joka tuli näkyviin samantien. Olen tässä muutaman testin tehnyt (parin viikon aikana) ja koko ajan on plussa tullut nopeammin näkyviin ja voimakkaammin.

Tuleeko tuulimunassa yhtä vahva plussa kuin tavallisessa raskaudessa...tässä elättelen toiveita, että kaikki olisikin ok, kun nuo testitkin ovat voimistuneet koko ajan...

Viikon kuluttua uusinta ultraus joka tapauksessa. Ed. tuulimuna on joulukuulta...

Haluaisin kertoa sulle rohkaisuna oman tarinani, kun odotin esikoista. Raskaus sai alkunsa ivf:llä, eli viikot tiedettiin tarkkaan. 6+ alkoi tuhruttelu ja pääsin ultraan 6+5. Ultrassa näkyi kuitenkin vain tyhjä pussi ja lääkäri puhui tuulimunasta. Laittoi kuitenkin varmistusultran viikon päähän. 7+5 ultrassa näkyikin sikiö ja syke ja sikiö vastasi tietenkin viikkojakin. Poika on nyt 1v 3kk. Älä siis vielä heitä kirvestä kaivoon!

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:
Haluaisin kertoa sulle rohkaisuna oman tarinani, kun odotin esikoista. Raskaus sai alkunsa ivf:llä, eli viikot tiedettiin tarkkaan. 6+ alkoi tuhruttelu ja pääsin ultraan 6+5. Ultrassa näkyi kuitenkin vain tyhjä pussi ja lääkäri puhui tuulimunasta. Laittoi kuitenkin varmistusultran viikon päähän. 7+5 ultrassa näkyikin sikiö ja syke ja sikiö vastasi tietenkin viikkojakin. Poika on nyt 1v 3kk. Älä siis vielä heitä kirvestä kaivoon!

Tämmöinen "onnenpotku" kun sattuisi itsellekin!! Pahinta silti pelkään; viikon päästä selviää...

Kiitos vastanneille!!

Mulle tuli tuulimunasta jopa vahvempi kun "oikeasta", mutta oikeasta taisin testata jo melko aikasin joten ehkä selittyy sillä.

Mutta siis voi tulla oikeen kunnon vahva plussa.

tulee ihan kunnon vahva plussa, kahdesta kerrasta kokemusta, mull oli eroa jonki verta oireissa, mutta kuulema tuulimunaraskaudessa voi olla ihan täydet raskausoireet.
viikon päästä sitten selviää, voimia.

Yhteistyössä