N
nefertiti
Vieras
ihan kaikki. antakaas tulla, myös ne salaisimmatkin jutut. mä en tiedä niistä mitään. mulla ei ole koskaan ollut miestä ja veli väitti mua ikineitsyeksi. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Miehet tykkää pelata taskubilistä.
Ne koskettelee pippeliään ihan jatkuvasti. Sekä tahallisesti, että tahattomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:No ei ne ainakaan mistään neitsyestä pidä... mutta ei kyllä vanhoista huoristakaan... et et...
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:No ei ne ainakaan mistään neitsyestä pidä... mutta ei kyllä vanhoista huoristakaan... et et...
Alkuperäinen kirjoittaja virpi:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:No ei ne ainakaan mistään neitsyestä pidä... mutta ei kyllä vanhoista huoristakaan... et et...
ne pitää susta huorien huorasta B)
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Aatamista alkaen kaikki miehet ovat sysänneet syyn naisen niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:No ei ne ainakaan mistään neitsyestä pidä... mutta ei kyllä vanhoista huoristakaan... et et...
Kyllä mun mies piti musta ku olin neitsyt. se oli itekki.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Niille EI MISSÄÄN TILANTEESSA saa antaa kaukosäädintä. Jos antaa, on turha yrittä seurata mitään, ku kanava vaihtuu 30sek välein. Paitsi jos tulee fift gear tai ninja warrior. :headwall: