Hysteerikkö hyytynen täällä. Mutta siis oikeesti, anoin meidän vauvalle tota nan korviketta ja nyt kun olin jo nukkumaan menossa vein pullon pesuun ja rupesin kattomaan pulloon kun siellä ja tutti osassa oli kummallisia klönttejä.
Maistoin maitoa ennenkuin annoin ja ihan normaalilta maistui.
Tänään siis tuotiin pakkaus tota nania, kun oon sitä iltaisin pikkasen tissin lisäksi antanut. tyhjensin lopun tosta antamastani nanista lavuaariin ja siellä oli enemmän niitä klönttejä. Avasin toisenkin purkin siitä samasta erästä ja siellä myös klönttejä. Avasin myös vielä vanhemmista (siis aiemmin tuoduista) ja niissä ei klönttejä. Maku ja haju samanlaista. Mutta nuo klöntit, niinkuin rasva ois paakkuuntunut tai jotain.
Oliko toi pilaantunutta vai? vauva joi sitä pikku pullollisen eli n.130-140ml
:'(
Maistoin maitoa ennenkuin annoin ja ihan normaalilta maistui.
Tänään siis tuotiin pakkaus tota nania, kun oon sitä iltaisin pikkasen tissin lisäksi antanut. tyhjensin lopun tosta antamastani nanista lavuaariin ja siellä oli enemmän niitä klönttejä. Avasin toisenkin purkin siitä samasta erästä ja siellä myös klönttejä. Avasin myös vielä vanhemmista (siis aiemmin tuoduista) ja niissä ei klönttejä. Maku ja haju samanlaista. Mutta nuo klöntit, niinkuin rasva ois paakkuuntunut tai jotain.
Oliko toi pilaantunutta vai? vauva joi sitä pikku pullollisen eli n.130-140ml
:'(