Kertokaa itsestänne/perheestänne.

Heips! Olen suhtkoht uusi täällä ja olisi kiva kuulla ketä täällä oikeen palstailee ja mistäpäin suomea :)
Olen kyllä jonku aikaa keikkunu täällä palstalla, mutta harvoin olen omaa kommenttia laittanu, jospa se olis nyt aika aloittaa.

Minä olen 19-vuotias Hessu -pojan äiti täältä etelälapista, Simosta. Käyn nettilukiota eli olen Hessun kanssa kotona. Kihlattu on armeijassa ja yhteisiä vuosia meiltä löytyy 5. Tammikuussa Hessu saa isin ja minä kullan kotiin :heart:
Harrastuksia mulla ei oikeen ole.. Tietysti tuo opiskelu vie paljon aikaa ja ulkoillaan paljon ja leivotaan :D

Kaikki nyt mukaan ja kertomaan jotain itsestään/perheestään!
Kavereita ei ole koskaan liikaa :heart:

No... Minä ja perheeni asustellaan Jyväskylässä... Edellisestä liitosta mulla on kohta 6-vuotias tyttö (tänään alotti eskarin), ja nykysen ukkosen kanssa tyttö 1v3kk...
Minä olen kotosalla lasten kanssa ja aina välillä käyn tekee karaokekeikkaa (6 kertaa kuussa), ukkonen on kokki...
Luen paljon, kirjottelen sillontällön kirjeitä ja väkerrän helmiötököitä (ostakaa, ostakaa :LOL: )...

MySelene
heips! :wave: olen 23v kolmen lapsen (tyttöjä kaikki) äiti Porvoosta. mies opiskelee ja minä kotona lasten kanssa. niin uusperhe ollaan (nuorin meiän yhteinen). tällä hetkellä ei kovin onnellinen. :(

kela
Äiti jolla on ADHD mies sekä kaksi ADHD lasta sekä kaksi vielä terveillä papereilla varustettua lasta. Samoin löytyy kaksi koiraa joilla toisella selkeä ADHD sekä kissa.

Minä (29v) asustelen 1v4kk poitsun ja ukon (33v) kanssa Porissa. Ukko on töissä ja minä kotosalla pikkuäijän kanssa....Koko perhe ollaan hurahdettu moottoripyöräilyyn...tai poika lähinnä motskarin ihasteluun =)

Minä en useimmiten jaksa kirjautua koska se pitää tehdä kaksplussan "pääsivulla".. eli useimmiten olen tyttösenäiti harmaana :kieh:

Lapsia on 4, esikko pääsi kesäkuussa ripille, kuopus (ainoa tyttö) on reilu 2v, vauvaa odotellaan syntyväksi mahdollisimman pian, rv 38+.
Minä olen 33v.

perhoinen84
22v kahden lapsen äiti Vantaalta. Lapset 3v poika ja 1v tyttö.Perheeseen kuuluu myös aviomies.
Oon aika positiivari ihminen.Nyt odotan töiden alkua ,alkaa tää vajaan 4vuoden kotona oleminen kyllästyttää.

32 v 3n lapsen äiti,mieskin on..Asutaan maalla,keskellä peltoja,maatalousyrittäjiä ollaan.Lisäleipää mies hankkii koneurakoinnilla.Itse lähden töihin syyskuun alussa.

Profiilissa taitaa olla jotain infoa kans..

24-vuotias, toistaiseksi vielä yhden lapsen äiti ja toistaiseksi vielä yhden miehen avokki Vantaalta :D. No heh, mies siis samanikäinen ja opiskelija. Minä 2v. tytön kanssa kotosalla ja tossa kuun vaihteen jälkeen olen kotona vauvan ja tän esikoisen kanssa :). Koirakin löytyy ja akvaario, sekä siskoni undulaatit on hoidossa tällähetkellä ja tod.näk. loppuelämän :D

33v kahden lapsen mamma. Lapset -04 ja -07. Äitiyslomalla olen lastenhoitajan työstä. Töihin menen ehkä 3v kuluttua. Mieskin löytyy, joka tuo sen voin leivän päälle =) Asutaan maaseudulla porvoon kupeessa.

Minä olen 29v. äippä Oulusta. Mies on 31v, tyttö 7v (aloitti koulun pe:na) ja poika 5v. Kolmannen l.a. on 4.10. Meillä on kaksi kissaa, joista toinen on jumalattoman lihava. Sit meillä on sellanen koira, joka tekee välillä hulluksi kun se seuraa koko ajan mua. Ollaan asuttu omassa (tai vielä pankin omassa) asunnossa kohta 2 vuotta.

Terve! 28v espoolainen äiti ja avovaimo. Lapsia meillä on pian kolme, 8v poika, 2v tyttö ja rv 40+2. Kotona luonnollisestikin tällä hetkellä. Lemmikkeinä meillä on kolme kissaa ja pahasti kuumetta neljännen (siamilaisen tai itämaisen) suhteen....
Rakastan musiikkia ja inhoan epäoikeudenmukaisuutta.

Moi :wave:

Olen 36v helsinkiläinen jolla neljäs lapsukainen tulollaan rv 19.
8v tyttö ja 10v poika ovat edellisestä liitosta ja 8kk poika ja tämä tulokas nykyisestä.Meillä on ssi mukava uusperhe :heart:

Mieheni on muusikko ja mediatyöläinen. itse olen kouluttautunut sosiaalialalle.

Hei! Olen 40v. seitsemän lapsen äiti Taivalkoskelta.
Vanhin poika on armeijassa Kajaaanissa, "isot tytöt" lukion ekalla ja tokalla, seiskalla ja viitosella pojat ja ekalla tyttö. Kotona äitin ja isän kaverina poika 5v. (tänään tuli täyteen), käy pari kertaa viikossa seurakunnan kerhossa.

Meillä on maatila, lehmiä lypsellään.
Tälläinen rauhallinen persoona, josta tosin löytyy tarvittessa tiukkuuttakin.
Iloisuutta ja huumorintajukin löytyy :whistle:

Ikää löytyy minulta 26v., olen kahden muksun äiti (-01,-06). Kolmannen la on tuossa 5.1.08. Naimisissa olen ulkomaalaissyntyisen miehen kanssa.
Etsiskelen työtä tällä hetkellä jos vaikka ehtisi muutaman kuukauden työelämässä pyörähtää kunnes jään äitiyslomalle.. :wave:

Hei, täällä 25v ovimatto etelä-lapista. Narsisti-munakas löytyy 27v. Huomaako jostain, että nyt on parisuhteessa menossa laskusuhdanne? :whistle: Äitipä piristää kolme maailman suloisinta lasta, joista vanhin menee ensi viikolla eskariin, jota keskimmäinen 2,5v poitsu ja 8kk vauveli varmasti ikävöivät leikkeihin. Ihanat lapset tykkää halailla ja suukotella, niin ei tässä nyt kaiken aikaa jaksa olla naama pitkällä. :heart: :D

Moi! Mie oon 29-vuotias varsin voimakastahtoisen ja vilkkaan mutta mielettömän ihanan taaperopojan (1½v.) äiti Jyväskylästä. Mulla on samanikäinen avomies, ammatiltaan kalankäsittelijä. Itse opiskelen yliopistossa miljoonannetta vuotta, pääaineena on suomen kieli. Monta vuotta oon kyllä jo tehnyt äikänopen hommia, mutta nyt olis vihdoinkin tarkoitus valmistua. Harrastuksina järjestötoiminta, lukeminen, viherkasvit ja ulkoilu.

Saapi heittää yv:llä :)!

Mie oon onnellinen 3-kymppinen.

Yhen miehen vaimo, yhen lapsen äiti, yhen kissan "emo". Kaikkia muita saapi tulla lissää, mutta yhellä miehellä pärjään hyvin.

Tykkeen, kun lapset ja eläimet juoksee jaloissa, ympärillä on ystäviä ja koti täynnä elämää. Jouluhullu. Kynttilähullu. Ruualle perso. Punaviinistä en kieltäydy. Kotini on rakas rintamamiestalo Pohjois-Karjalassa, ihan immeisten ilmoilla (ei siis keskellä ei mittään - tosin moni sannoo, että siellähän se Pohjois-Karjala nimenomaan on :xmas: ).

Siinäpä lyhyesti =)

P.S. Ai niin, työasioista en puhunu mittään, kun en niitä halluu ajatella (äippälomalla, onneksi), mutta siis graafikon rutkuhan mie...

minä olen 27v naimisissa oleva 4-lapsen kotiäiti rovaniemeltä.
Lapset on 8v, 5v, 2v ja 2kk.
Tykkään lapsista, kesästä,kirjoittamisesta ja kotimaisesta musiikista (erityisesn paljon yö-yhtyeestä).
Olen hiukan boheemi ja ajattelen asioita liikaa jos niitä voi liikaa ajatella.
olen hiukan ujo aluksi mutta aika puhelias kun pääsen vauhtiin.
Käymme paljon keminmaalla joten jos haluat tutustua niin laita yv:tä tulemaan :D

Yhteistyössä