Kertokaa itsestänne/perheestänne.

vilivilpertti
Asumme omakotitalossa Etelä-Savossa, perheeseen kuuluu lapset melkein 4v. ja melkein 1v. ja 31v. mies, miulla ikää kohta 30v. LIsäksi meillä on pari saksanpaimenkoiraa, toinen on miehen virkakoira. Olen tällähetkellä hoitovapaalla mut tammikuussa ois tarkoitus aloittaa keittiöalan työt, (ajatelkaa sain vakkari paikan vaikka olin vielä vanhempain vapaalla, mikä tuuri...).

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Olen 25v äiti Helsingistä, hoidan kotona tyttöä(05), ja molemmat olemme tulta ja tappuraa, isä tasapainottaa tätä perhettä rauhallisella olemuksellaan.
Vauvakuume vaivaa ;) , palstalla kulutan aikaa toisinaan :D
Tässä kopio. Paitsi minä vielä muutaman kuukauden 24v ja tyttö 7kk

:)

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Heips! Olen suhtkoht uusi täällä ja olisi kiva kuulla ketä täällä oikeen palstailee ja mistäpäin suomea :)
Olen kyllä jonku aikaa keikkunu täällä palstalla, mutta harvoin olen omaa kommenttia laittanu, jospa se olis nyt aika aloittaa.

Minä olen 19-vuotias Hessu -pojan äiti täältä etelälapista, Simosta. Käyn nettilukiota eli olen Hessun kanssa kotona. Kihlattu on armeijassa ja yhteisiä vuosia meiltä löytyy 5. Tammikuussa Hessu saa isin ja minä kullan kotiin :heart:
Harrastuksia mulla ei oikeen ole.. Tietysti tuo opiskelu vie paljon aikaa ja ulkoillaan paljon ja leivotaan :D

Kaikki nyt mukaan ja kertomaan jotain itsestään/perheestään!
Kavereita ei ole koskaan liikaa :heart:

noo.. mun ei varmaan tarvi hirveenä itsestäni kertoa kun tiedät jo paljon ;)

The titityy
Terve!

Olen 26v. pojan 5/05 äiti Kempeleestä, miestä ei talossa ole.
Kotona vielä pojan kanssa olen ja jännitän tässä hulluna että pääsenkö kouluun. =) Pitäisi tulla tietoa näinä päivinä.

tossuliini
Hei! Mä olen 49 v eläkkeellä oleva kotiäiti, lapsista vanhin jo asuu omillaan ja nuorempi (10 v) kotona vielä. Asutaan Keuruulla, lähes keskustaa tavallaan omakotitalossa, meillä on 3-vuotias kollipoika Topi joka on leikattu. Mieskin mulla on mutta ei asuta yhdessä.
Harrastan nyt lähinnä sauvakävelyä, täällä palstalla notkuilua, musan kuuntelua, lauleskelen välillä täällä kotona ym. Kerään myös postikortteja.

mielenkiinnosta kyselen
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Kaksi hoitsua ja prinsessa. Minä 26v. ja avovaimo 25v. Ja 3v. tytär on se syy, miksi usein käännyn tänne teidän puoleenne saamaan vertaistukea muilta äideiltä.. :kieh: Turussa asustellaan.
Ei millään pahalla! Mut pakko kysyä et oletko mies vai lepakko?

minä olen 24-vuotias kahden lapsen lähihuoltaja keski-suomesta. lapset ovat syntyneet 03/04 ja 01/06. harrastan maalaamista, elokuvia ja lukemista. olen puhelias ja herkkänahkainen.. tulistun ja lepyn helposti :snotty: lapseni ovat hyvin tempperamenttisiä (mistähän lie senkin perinyt :ashamed: ), mutta tietysti välillä myös aivan valloittavia. esikoinen aloittaa syksyllä kerhon. minulla toiveissa työt.. mieluiten tietty ammattini mukainen.

Täytin just 46, erosin pitkästä liitosta 5 vuotta sitten ja tyttömme 11 vee jäi asumaan isänsä luo. Olen ollut eläkkeellä ms-taudin takia jo 16 vuotta. Tyttö käy luonani säännöllisesti ja on yleensä viikonloppuisin yhden tai kaksi yötä. Hänellä on tosiaankin jo paljon murrosiän oireita.. Kirjoitelkaa mulle, jos teillä on samanikäisiä tyttölapsia, vaihdetaan kokemuksia ja etsin neuvoja kasvatukseen täältä palstalta.

Yhteistyössä