Mitä ette ole maininneet tiettävästi aiemmin täällä.
Minä tykkään pihlajanmarjoista.
Minä tykkään pihlajanmarjoista.
Samiksia ollaan! Hurja remontti - saati sitten Kadonneen jäljillä - saa mut taatusti vetistelemään . Mutta ns. oikeissa vastoinkäymisissä toimin, analysoin, enkä jää itkemään. Kohtuuden rajoissa toki...kyllä mä oon esim. läheisten kuolemaa itkenyt.Itkemisestä tuli mullekin mieleen, että en koskaan itke oikeissa vastoinkäymisissä tai suruissa, vaan ennemminkin toimin. Mutta kun katson ihan tyhmiä tv-ohjelmia kuten Extreme House Makeover, niin vollotan ihan ääneen.
Joo :O JUST sellainen mäkin oon. Ja se Kadonneen jäljilläkin on periaatteessa ihan TYHMÄ ohjelma,samoin Hurja Remontti, mä siis tiedostan niiden ohjelmien korniuden, mut silti... Ääneen melkein itkenSamiksia ollaan! Hurja remontti - saati sitten Kadonneen jäljillä - saa mut taatusti vetistelemään . Mutta ns. oikeissa vastoinkäymisissä toimin, analysoin, enkä jää itkemään. Kohtuuden rajoissa toki...kyllä mä oon esim. läheisten kuolemaa itkenyt.
Nehän ovat kertoneet suurin piirtein kaiken itsestään.Ei siinä kyllä mitään sellaista sanottu.