Kertokaa, huutonetistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mistä ihmeestä ja millä hinnalla ihmiset ostaa noita kaiken maailman reimatecin, ticket to heavenin ym haalareita? Niin suuri osa huutonetissä on uusia myynnissä. Ihan vaanko huvikseen että voi tuolla myydä paremmalla hinnalla? Ei ymmärrä ei, mitä järkeä!

Mä myin huutonetissä just reiman uuden haalarin. Olin ostanut sen alesta toissakesänä viime kevättä silmälläpitäen. No haalari oli keväällä iso ja oli edelleenkin joten pistin sen myyntiin. Ja en todellakaan saanut siitä omiani takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mä myin huutonetissä just reiman uuden haalarin. Olin ostanut sen alesta toissakesänä viime kevättä silmälläpitäen. No haalari oli keväällä iso ja oli edelleenkin joten pistin sen myyntiin. Ja en todellakaan saanut siitä omiani takaisin.

Uskon kyllä että näinkin voi käydä, mutta ihmetyttää vaan kun niitä on niin paljon. Kuinka halvalla noita voi alesta saada? Lähes kaikista uusista ticket to heavenin haalareistakin pyydetään vähintään joku 90-100e.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Uskon kyllä että näinkin voi käydä, mutta ihmetyttää vaan kun niitä on niin paljon. Kuinka halvalla noita voi alesta saada? Lähes kaikista uusista ticket to heavenin haalareistakin pyydetään vähintään joku 90-100e.

Täällä ainakin ne on yleensä -40%

Eli jos haalari maksaa normihinnalla 143?, niin onhan siitä saatava 90? että pääsee edes vähän voitolle.

Yhteistyössä