kertokaa hieno kartano tai paikka missä voisi häät pitää pirkanmaalla?

  • Viestiketjun aloittaja madonna
  • Ensimmäinen viesti
madonna
hienoja paikkoja :) miten onko tuolla liuksialan kartanossa kangasalla pidetty häitä? se on hieno paikka kun katsoin wikipediasta. jotenkin tekesi mieli pitää pihahäät. ja että illasta siirryttäisi sisätiloihin. siksi joku hieno rakennus olisi mahtava. ja että olisi myös ihana piha.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja madonna:
hienoja paikkoja :) miten onko tuolla liuksialan kartanossa kangasalla pidetty häitä? se on hieno paikka kun katsoin wikipediasta. jotenkin tekesi mieli pitää pihahäät. ja että illasta siirryttäisi sisätiloihin. siksi joku hieno rakennus olisi mahtava. ja että olisi myös ihana piha.
Eikös tuo kartano ole yksityisomistuksessa ja asuttu? Tuskin kotiaan vuokraavat...
 
"visitor"
Hei. Haluan kertoa kokemukseni Rapukartanosta. Pidimme omat häät siellä. Paikka on oikein ihana ja täydellinen. Hintapolitiikka taas ei. Saimme suullisen tarjouksen juhlista joten pyysimme sitä tietenkin myös kirjallisena. Olimme ilmoittaneet vierasmäärän ja mitä halusimme. Hinta oli mielestämme ok ja päätimme pitää häät siellä. Tarjousta emme kuitenkaan koskaan saaneet kirjallisena. Rapukartanon isäntä oli aina "pahassa paikassa" eikä pystynyt sitä meille toimittamaan. Järjestelyjen puolesta kaikki sujui hyvin tosin välillä oli vaikea saada Rapukartanon isäntää kiinni. Häät sujuivat loistavasti, mutta sitten tuli kotiin lasku. Lasku oli tuplaten sen mikä saamamme suullinen tarjous oli. Olimme tietenkin tästä hyvin hämmentyneitä ja vihaisia. Laskuun oli esim. lisätty 600 euron lisämaksu tilasta, koska "talo ei ollut täynnä" vaikka kaikki huoneet oli täynnä ja lisämökkikin vuokrattu. Missään vaiheessa tälläsesta tilavuokrasta ei ollut puhetta, päinvastoin sanoivat, että erillistä tilavuokraa ei ole. Yrittivät myös laskuttaa väärästä määrästä vieraita, vaikka olimme toimittaneet heidän ohjeiden mukaan paikkaansa pitävän vierasmäärän etukäteen. Vierailta oltiin laskutettu huoneista ylimääräistä, joita sitten selvitimme heidän puolestaan. Paljon oli kaikkea epämääräistä laskussa ja asiasta jäi todella paha maku suuhun. Emme kuitenkaan lähteneet tappelemaan asiasta määräänsä enempää, koska meillä ei ollut kirjallista tarjousta ja halusimme pitää edes hitusen mukavia muistoja häistämme.

Tämän pohjalta en voi kuitenkaan suositella kenellekään Rapukartanoa. Itse en aio kyseiseen paikkaan enää jalallanikaan astua, eikä kyllä kukaan vieraistammekaan! Harmi juttu, että isäntä kalastelee rahaa noin epärehellisin keinoin. Paikka muuten on tosi ihana. Niin ja omia juomiahan sinne ei saa viedä ja alkoholi on siellä pirun kallista!
 
"merita"
Ollaan itse pitämässä hääjuhlat Rapukartanossa, kun meille sitä suositeltiin (miehen työkaverin häät oli siellä). Nyt alkoi kovasti kiinnostamaan tuo negatiivinen palaute.. Me ollaan saatu kattava infopaketti heti alkuun, jossa kaikki hinnat, varausehdot, muistilistat ja jopa pöytäkartat. Onko nyt siis niin, ettei niihin voikaan luottaa?! Miehen työkaverilla ei ollut myöskään mitään vastaavia ongelmia, joten nyt kiinnostaa, koska teidän häät oli siellä? Ettekö siis saaneet mitään kirjallisena, vai eikö niistä pidetty kiinni? En ole tajunnut pyytää mitään virallista tarjousta, kun kaikki hinnat tuli pyytämättä liitetiedostona ja olen asioidessani ollut puhelimessa erittäin ammattimaisen oloisen naisihmisen kanssa.. Laitaks vielä vähän tarkemmin tietoa, niin tiedetään varautua. :flirt:
 
"Nyyti"
Paikka on tunnettu emännästään, joka saa morsiamet kyyneliin ilkeällä suhtautumisellaan ja käytöksellään. Olen itse tämän kokenut ja olen kuullut tätä usealta muultakin. En suosittele!
 
vierailija
Kyllä mielestäni Rapukartanoa voi suositella varsin mainiosti. Paikan majoituksen taso on tosi korkea hääsviitteineen kaikkinen, ruoka on maukasta ja kaunis ympäristö. Kirjallisen tarjouksen saa kyllä ja varausehdot löytyvät etukäteen vaikkapa heidän nettisivuilta.
 

Yhteistyössä