KErtokaa esimerkki miesmaustanne? Kuvalla kiitos :D

"vieras"
[QUOTE="mimmi";22844381]Tää nyt on ihan kukkua.
Mulla on miehenä se "bad boy", mutta kiltimpää ukkoa saa hakea. Oikeasti siis. Ja todellakin kiinnostaa vielä 15 vuoden jälkeen. En saa ikinä tuosta tarpeekseni.

Kiltteys ei oo mikään este seksuaaliseen kiinnostukseen. Tylsyys, tyhmyys, laiskuus yms voi sitten ollakin.[/QUOTE]

Kukkua. On tunnettu tosiasia ja perustuu myös omaan kokemukseeni, että naiset hylkäävät kiltin miehen pitkässä parisuhteessa kun ihastuvat renttuun. Rentun kanssa pitkä parisuhde ei tietenkään onnistu tai sitten se on yhtä helvettiä. Rentun kanssa seksuaalinen kipinä voi kuitenkin säilyä. Eli välillä hakataan lapiolla ja välillä nussitaan.
 
[QUOTE="vieras";22844349]Kiltti mies ei kiinnosta naista seksuaalisesti pidemmän päälle. Harmi sinänsä.[/QUOTE]
Mutta ku Charles ei ole nössökiltti, vaan tosimies, perheenpää, vastuunakantaja, teeseitse-mies jne...
:D
 
"mimmi"
[QUOTE="vieras";22844410]Kukkua. On tunnettu tosiasia ja perustuu myös omaan kokemukseeni, että naiset hylkäävät kiltin miehen pitkässä parisuhteessa kun ihastuvat renttuun. Rentun kanssa pitkä parisuhde ei tietenkään onnistu tai sitten se on yhtä helvettiä. Rentun kanssa seksuaalinen kipinä voi kuitenkin säilyä. Eli välillä hakataan lapiolla ja välillä nussitaan.[/QUOTE]

Sä oot vaan valinnu vääriä naisia. Mä en renttua huoli, mutta särmää täytyy ukossa olla. Ja siksi vissiin on viihdyttykin yhdessä.
Kun valitsee tasapainoisen, terveitsetuntoisen naisen, joka ei halua väkivaltaa (henkistä, itsensä kiduttamista) tai dead-end- suhdetta, homma toimii. Niillä kilteillä miehilläkin.
 
"vieras"
[QUOTE="mimmi";22844455]Sä oot vaan valinnu vääriä naisia. Mä en renttua huoli, mutta särmää täytyy ukossa olla. Ja siksi vissiin on viihdyttykin yhdessä.
Kun valitsee tasapainoisen, terveitsetuntoisen naisen, joka ei halua väkivaltaa (henkistä, itsensä kiduttamista) tai dead-end- suhdetta, homma toimii. Niillä kilteillä miehilläkin.[/QUOTE]

Totta. Itsellenikin kelpaisi tuollainen nainen.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22844410]Kukkua. On tunnettu tosiasia ja perustuu myös omaan kokemukseeni, että naiset hylkäävät kiltin miehen pitkässä parisuhteessa kun ihastuvat renttuun. Rentun kanssa pitkä parisuhde ei tietenkään onnistu tai sitten se on yhtä helvettiä. Rentun kanssa seksuaalinen kipinä voi kuitenkin säilyä. Eli välillä hakataan lapiolla ja välillä nussitaan.[/QUOTE]

Mut mites, kun mulla on pitkä parisuhde oikein kiltin ja hyvän ja epäitsekkään miehen kanssa, eikä kipinä ole menossa mihinkään, päinvastoin... Tai kai 14 vuoden parisuhde on pitkä?
 
mun on
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.americansongwriter.com/wp-content/uploads/2009/01/john-mayer.jpg&imgrefurl=http://www.americansongwriter.com/2009/01/john-mayer-in-talks-with-cbs/&usg=__HvsnwTNG61ApcVmts1iwvQHJc7Y=&h=321&w=360&sz=65&hl=fi&start=51&zoom=1&tbnid=Sep-q6RbSU_bVM:&tbnh=141&tbnw=158&prev=/images%3Fq%3Djohn%2Bmayer%26hl%3Dfi%26safe%3Dactive%26biw%3D1680%26bih%3D935%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10,666&itbs=1&iact=hc&vpx=585&vpy=422&dur=1172&hovh=212&hovw=238&tx=125&ty=139&ei=-iInTducDYKSOraWgaYC&oei=6iInTem5I4m38QOB4dmDBw&esq=2&page=2&ndsp=49&ved=1t:429,r:13,s:51&biw=1680&bih=935
 

Yhteistyössä