Kertokaa edometrioosi oireista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
te joilla se on niin voisitteko kertoa siitä. Huomenna pitäs alkaa menkat niin nyt viikon on ollu maha kipeä ja oksettaa. Ennenki siis olllut tätä. Voiko viitata siihen? Ja yleensä kipeät menkat.

Mulla ainakin on ollu kivuliaat kuukautiset ja ovulaatioaikaan olen ollut hurjankin kipeänä, pahimmillaan kuljin kaksinkerroin kun sattu niin kovin. Vahingossa multa huomattiin tämäkin riesa laparoskopiassa mutta onneksi ei mulla ainakaan lapsettomuutta aiheuttanut... Niin kuin sanoivat.

todella kipeä vaiva, kuukautisten aikaan sain maata kaksinkerroin sängyllä, käveleminenkin sattui, eli tämä tärinäkipu joka kuuluu endoon.
autossa en pystynyt kunnolla istumaan kun tuli töyssyjä, sattui niin paljon
myös ummetusta oli kuukautisten aikaan ja vatsa älyttömän kipeä, sorastaan helvettiä :(
laparoskopiassa leikattiinn endo ja huomattiin myös toisen munajohtimen olevan tukossa joka johtui myös endosta

Mulla alavatsakipuja,ja yhdyntäkipuja.Laparoskopiassa minäkin olin,mutta yhdyntäkivut jäi.Ja nyt kyseinen lääkäri ei pidä vastaanottoa,kun tekee väitöskirjaa.AION kyllä pyytää apua/hoitoa/lääkettä kipuihin,vaik nyt on kivut hiukan laantunut,ja petipuuhat sujuvat.

Yhteistyössä