Kertokaa äidit!? Miten uskallatte laittaa lapsenne kuvat nettiin mm nyt palstalle?

Lasten kuvia on kaikkialla netissä. En usko, että pedofiilit kiinnostuisivat normaaleista kotikuvista, joissa vaatteet päällä. Kuitenkin on netissä kylpykuvia, vaippakuvia jne. Ne varmasti kiinnostavat niitä enemmän.

mää oon jopa kieltäny koululle (tuli kysely aikanaan), ettei saa laittaa kuvia eikä varsinkaan nimeä nettiin. lisäksi en tajua, että ostetaan lapselle nimi-pipo tai reppuun isolla nimi...ihanko tahallaan houkutellaan...nyt tosin mun vanhin murkku on ircssä kamujensa kaa kuvia laittanu yms, mutta kielsin ikinä kertomasta omaa nimeä, puh nroa tai osoitetta.

Niin ja siis ikinä ei voi olla toki varma. Mutta luulen, että on aika pieni todennäköisyys, että tavallisissa vaatteissa olevan lapsen kuva joutuisi johonkin pedofiilien sivustolle tms. Mutta niin, minkä tahansa kuvan laittaakin, aina on mahdollisuus, että sitä käytetään jollain tavalla hyväksi.

Mä oon sitä mieltä että alastonkuvat jääköön pois, muuten voipi laittaa.
Kyllähän ne pedofiilit voi meidän kaikkien lapsia kuvata vaikka koulumatkalla jos haluavat.

Mun lapseni kuva on muuallakin netissä. Se on julkisella paikalla otettu lehdistökuva, joten ei edes ole mun vallassani, missä se julkaistaan. Että periaatteessa, vaikka ei edes itse laittaisi lasten kuvia, niin on hyvin mahdollista, että sellainen nettiin päätyy, eikä sitä millään voi estää.

Mä olen laittanut tänne muutaman kuvan joissa tytöillä vaatteet päällä. Vaikea kuvitella että jostain talvisesta haalarikuvasta pedofiili kiinnostuisi, netistä löytyy valitettavasti roisimpaakin materiaalia lapsista kun osaa etsiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:
Mä en ikimaailmassa tekis niin. Kaikki pedoja on liikkeellä netissä...

Ne on vain kuvia,eivät satuta lasta. Mutta ruokakaupassa joku voi koskettaa lasta vaikka kassajonossa.

Näinpä.

Samaa mieltä. en kuitenkaan laita lapsista vähäpukeisi akuvias yhtään mihinkään.- Peruskuvia omaan salasanasuojattuun blogiimme.

Yhteistyössä