Kertokaa aamustanne :)

• Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Mulla tuli eilen tehtyä virhearviointi.

Olen siis mieheni luona kylässä ja hänen yläkerran naapurinsa muuttivat pois, joten ylimääräistä rojua oli.

Kukahan muu (kuin minä) ne rojut haali itselleen.. OMG!

Nyt mulla on ropelivalaisin, vauvan vaunut, heinäseipäitä ja muutama ikkunanpoka.

Siis IKKUNANPOKA!

"vieras"
Heräsin puol tuntia sitten pojan mahajumppaan (rv 25), mies ja tyttö nukkuvat vielä tuossa vieressä. Tytölle puskee kulmahampaita ja itkettivät illalla ennen kuin särkylääke helpotti oloa ja nukahti kympiltä. Surffailen kännykkä netissä tässä sängyssä ja luin Hesarin digilehden.

Kohta ylös ja koiran kanssa lenkille (sekin vielä köllöttää tuossa sängyn vieressä eikä näytä kiire olevan minnekään).
Suklaacookiesin tekoon aamupalan jälkeen.. Nam!

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27111226]Heräsin puol tuntia sitten pojan mahajumppaan (rv 25), mies ja tyttö nukkuvat vielä tuossa vieressä. Tytölle puskee kulmahampaita ja itkettivät illalla ennen kuin särkylääke helpotti oloa ja nukahti kympiltä. Surffailen kännykkä netissä tässä sängyssä ja luin Hesarin digilehden.

Kohta ylös ja koiran kanssa lenkille (sekin vielä köllöttää tuossa sängyn vieressä eikä näytä kiire olevan minnekään).
Suklaacookiesin tekoon aamupalan jälkeen.. Nam![/QUOTE]

Onnea tulevaan koitokseen!
Täälläkin makoilee koira sohvalla: Tricolori Collie.

"pönttö"
Heräsin vain kuusi kertaa viime yönä ja olo on uudestisyntynyt! Tänään rv39+5 ja ei toivoakaan että vauva tulisi ulos joskus. Supistaa muttei riittävällä voimakkuudella, silleen just vaan ettei saa unta ja vituttaa :D.

Nyt herkuttelen itsekseni aamupalalla, miesväki nukkuu vielä. Pyykkikoneen laitoin just päälle ja mietin kuinka sitä voi tulla niin paljon että joka toinen päivä saa koneellisen pyörittää.. Kohta pitäis viedä koirat ulos mutta eivätpä näytä kovin kiireisiltä nekään, makaavat yhtenä isona myttynä molemmat samassa pedissä <3.

[QUOTE="pönttö";27111245]Heräsin vain kuusi kertaa viime yönä ja olo on uudestisyntynyt! Tänään rv39+5 ja ei toivoakaan että vauva tulisi ulos joskus. Supistaa muttei riittävällä voimakkuudella, silleen just vaan ettei saa unta ja vituttaa :D.
[/QUOTE]

Tsemppistä raskauden viime metreille :hug:

"aloittaja"
[QUOTE="pönttö";27111245]Heräsin vain kuusi kertaa viime yönä ja olo on uudestisyntynyt! Tänään rv39+5 ja ei toivoakaan että vauva tulisi ulos joskus. Supistaa muttei riittävällä voimakkuudella, silleen just vaan ettei saa unta ja vituttaa :D.

Nyt herkuttelen itsekseni aamupalalla, miesväki nukkuu vielä. Pyykkikoneen laitoin just päälle ja mietin kuinka sitä voi tulla niin paljon että joka toinen päivä saa koneellisen pyörittää.. Kohta pitäis viedä koirat ulos mutta eivätpä näytä kovin kiireisiltä nekään, makaavat yhtenä isona myttynä molemmat samassa pedissä <3.[/QUOTE]
Yksikään vauva ei ole jättänyt tulemaan tänne maailmaan. Muistan vieläkin nuo lasteni (28- ja 23 vee) syntymät.

Huonosti nukuttu yö takana, oli vieraita ja nukkumaanmeno venähti. Ja kissa oli pissannut meidän sänkyyn illalla protestiksi :/

Tänään onkin erikoinen päivä, mennään miehen kanssa eka brunssille ja sit balettiin! Poika menee isovanhemmilleen päiväksi. Nyt makaan hereillä sängyssä, pojat nukkuu vielä, kahdeksalta alan noita herätellä. Saa nähdä pysyykö silmät auki siellä baletissa :)

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
"Mökkeilijä"
Heräsin jo puoli kuudelta vaikka olen (kesä)lomalla. Ollaan mökill ja herättyäni huomasin että ollaan oltu kauheen hyviä uunin lämmittäjiä miehen kanssa eilen :D puut eivät olleet syttyneet ja peltikin oli jäänyt auki :D
Mies heräsi toviksi ja meni takaisin jatkamaan unia. Kissat ihmeen rauhallisia. Tavallisesti toinen niistä ravaa pitkin mökkiä ikkunasta toiseen ja haluaa ulos vaikka on kylmä ilma.

siivoilua ja paljuilua ja marjojen poimintaa ja lettujen paistoa olisi tänään tiedossa. Illalla mennään kaupunkiin

"aloittaja"
[QUOTE="Mökkeilijä";27111281]Heräsin jo puoli kuudelta vaikka olen (kesä)lomalla. Ollaan mökill ja herättyäni huomasin että ollaan oltu kauheen hyviä uunin lämmittäjiä miehen kanssa eilen :D puut eivät olleet syttyneet ja peltikin oli jäänyt auki :D
Mies heräsi toviksi ja meni takaisin jatkamaan unia. Kissat ihmeen rauhallisia. Tavallisesti toinen niistä ravaa pitkin mökkiä ikkunasta toiseen ja haluaa ulos vaikka on kylmä ilma.

siivoilua ja paljuilua ja marjojen poimintaa ja lettujen paistoa olisi tänään tiedossa. Illalla mennään kaupunkiin[/QUOTE]
Kuulostaa hyvältä. Kunhan tästä kotiudun niin luultavasti kissa on riehunut ja vähintään vetänyyt matot rullalle.

Miten tuo lämmitys meni noin persiilleen?

"Mökkeilijä"
[QUOTE="aloittaja";27111288]Kuulostaa hyvältä. Kunhan tästä kotiudun niin luultavasti kissa on riehunut ja vähintään vetänyyt matot rullalle.

Miten tuo lämmitys meni noin persiilleen?[/QUOTE]

Hyvä kysymys :D Lähdettiin saunaan kun oltiin laitettu tulet uuniin ja sit se unohtu :D
Patterit onneks löytyy että ei täällä jäädytty....

lazy
Kissa päätti herättääkuuden aikaan. Kiehnäsi ja kurnutti, hyppi lipaston päälle ja pudotti kaikki alas ja lopuksi tuli vielä puremaan nenään. Pakko oli nousta.
Nyt oon sitten istunut tässä aamukahvilla siitä lähtien. Oon yksin kotona, ja pitäis kohta alkaa siivoamaan..

+

"aloittaja"
[QUOTE="Mökkeilijä";27111296]Hyvä kysymys :D Lähdettiin saunaan kun oltiin laitettu tulet uuniin ja sit se unohtu :D
Patterit onneks löytyy että ei täällä jäädytty....[/QUOTE]
Lämmityksen kanssa voi mennä kaikki pieleen: Tulee vaikka häkää :(

"Mökkeilijä"
Heräsin ensimmäisen kerran puoli viideltä, olo on aivan helvetillinen. En saa kurkkukivun vuoksi nieltyä tai puhuttua, perjantaina alkoi ja pahenee vaan.

Luulin ettei ole kuumetta, äsken kun huvikseni mittasin niin kolmeakahdeksaa näytti mittari. :O
Kipulääkettä oon ottanu koko viikonlopun, ei auta yhtään. |O

Saa nähdä pystynkö huomenna töihin. Ja milloin saan taas syötyä...: /
Pikaista paranemista!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Seittemältä pienimmäinen kävi minua kurkistelemassa. Nyt pelaavat veljensä kanssa eilen saatua wii-peliä. Plikka nukkuu vielä. Heräilen hiljakseen tässä koneella, kohta kupponen suklaacappuccinoa. Kait se ois sit ruettava pyykinpesuun. Ihana hiljainen sunnuntai. =)

Heräsin ensimmäisen kerran puoli viideltä, olo on aivan helvetillinen. En saa kurkkukivun vuoksi nieltyä tai puhuttua, perjantaina alkoi ja pahenee vaan.

Luulin ettei ole kuumetta, äsken kun huvikseni mittasin niin kolmeakahdeksaa näytti mittari. :O
Kipulääkettä oon ottanu koko viikonlopun, ei auta yhtään. |O

Saa nähdä pystynkö huomenna töihin. Ja milloin saan taas syötyä...: /
Ainakin Tampereen lähikunnissa on angiinaa liikkeellä..... Että näytille lääkäriin menisin.

Tähän aamuun ei ihmeitä.... Pientä kävelylenkkiä haaveilin mutta ylösnoustua räkä jatkoi valumistaan.....en siis ollutkaan vielä kunnolla parantunut (flunssa) vaikka yö meni jo hyvin ja sängyssä olo oli hyvä. Nyt vaan oleilua aamusta, sitten kaupoille ja tuttavaperheen luo lapsen synttäreille.

Lapset katsoo lastenohjelmia, mies vielä nukkuu.

"aloittaja"
Kissa päätti herättääkuuden aikaan. Kiehnäsi ja kurnutti, hyppi lipaston päälle ja pudotti kaikki alas ja lopuksi tuli vielä puremaan nenään. Pakko oli nousta.
Nyt oon sitten istunut tässä aamukahvilla siitä lähtien. Oon yksin kotona, ja pitäis kohta alkaa siivoamaan..
Cat lovers will understand. "Simon's Cat"- Simon Tofield - YouTube
rl=http://www.youtube.com/watch?v=tdXlcXHbOQg]Cat lovers will understand. "Simon's Cat"- Simon Tofield - YouTube[/url]

Yhteistyössä