Kertokaa, 10-vuotiaiden poikien äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teidän pojat muuttuneet tässä iässä? Välillä tuo sälli ottaa niin hermoon, kun ei se kuule mitään, ei näe mitään, ja jos sitten ohittaa sen ja jatkaa omia juttujaan niin kohta se tulee karjumaan että "missä se hänen ruoka on" tai "miks ei häntä odotettu" tms.

Pituutta on venyny kesän aikana, kompuroi jalkoihinsa, ryhti vähän huono, "lojuu" niinkuin sarjakuvan Jere. Siis iso muuton kesän aikana!

Ääni on yleensä kuin pikkulapsella, mutta se on niin ristiriidassa olemuksen kanssa että ihan pitää ihmetellä! Välillä karjuu, välillä hihittelee kuin pikkutyttö, äh en koskaan tiedä mitä on odotettavissa.

Tukka ja niska haisee vaikka käy suihkussa ja pesee tukkansa. Ei enää tuoksu "omalle lapselle".

Vielä ei ole alkanut tulemaan mitään "äiti on tyhmä"-juttuja, johtuneeko siitä ettei paljon kavereita ole joten perhe edelleen tärkeä. Mitä tässä vielä pitää tulemankaan? Apua kuka käski tehdä lapsia :o Vähän tuo murrosikä on alkanut pelottaa!

tutulta kuulostaa. mun 10 v on vetelä ja lukis vaan akuja. on aika lapsellinen edelleen. ei ole kavereita hänelläkään ja pitää perheestään, mutt viimeksi tänään päästi: että mä vihaan teitä! mutta eihän se sitä tietenkään tarkoittanut :)

jos on hankalana, otan kainaloon ja rutistelen ja kutittelen, kyllä se siitä...

Tukka on kasvanut kesän aikana pitkäksi, eikä sitä saa leikata, mutta pestä pitäisi ainakin kaksi kertaa viikossa.

Halata saa, mutta juoksee karkuun ja hihittelee hankkivansa lähestymiskiellon.

Varsamaiseksi koikkelehtijaksi venynyt.

Pikkupoika, joka on salaa rekkautunut habboon väärällä syntymäajalla ja vaikka nyt tiedänkin, ei kehtaa mun nähden käydä siellä, kun kuulemma tulee huono omatunto.

Ja niin, Akuja meilläkin luettais ja tietokoneella pelais, kaikki harrastukset on muuttuneet tylsiksi :o Mutta ajateltiin silti jatkaa osaa niistä. Joku liikuntajuttu olis kai hyväksi, kun koulussakaan ei ole kuin yhtenä päivänä liikkaa. Tuo kutitus on joo tehokasta, siinä just se karjuja muuttuu hihittelijäksi :D

Uusimmat

Yhteistyössä