kun mulla hieman epäsäännöllinen kierto, ovisajankohan pitäis kuitenkin olla nyt välillä eilen-tiistai eilen koko päivän nippailua vasemmalla alavatsassa/kyljessä, illalla kunnon limat (olen juonut greippimehua joka SELVÄSTIKIN vaikuttaa limojen määrään) mutta myös tänään paperiin pyyhkiessä PALJON kirkasta venyvää limaa (anteeks tiedän todella ällöttävää). Lisäksi lämpöjä olen mittaillut, koko alkukierron tasan 36,26 joka aamu, tänä aamuna 36,9. Eli siis milloinkohan on ne "otollisimmat" päivät, eilen, tänään vai huomenna? Olen ihan sekaisin noista....
Ovulaation aikaan paras hedelmöittymisajankohta. Jotkut naiset tuntevat ovulaation, mutta jos ei huomaa niin se on n. 14 pv ennen kuukautisien alkua. Ovulaation huomaa mm.
* Lisääntyneestä liman erittymisestä emättimessä
* munasarjojen kohdalla tuntuvasta vihlaisusta
* Joillain on lisäksi rintojen aristusta (kuten kuukautisia ennen) yms.
tuosta jos nyt mitään apua ole,mutta tuon mukaan oon menny ja tärpänny on aikas hyvin
niin ja piti sanoo että kannattaa harrastella tässä,voi olla sulla menossa irtoominen,elää kuitenkin n.2 päivää ne uivat kaverit siellä,pesulla ei kannata heti mennä käymään,vaan hetki ootella ni jää sinne jotain pyörii