kertoisitteko te ystävälle tällasen asian??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmamma78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks? Tahotko itte jormaa samalta jormalta.? Musta se edes kuulu sulle...olitko itte näkemässä kyseisen nainnin? Sitte et voi tietää onko mitää edes tapahtunu. Tässä maailmassa on paljon ihmisiä, jotka haluu pilata ehdoin tahdoin toisten liitot...tai oman maineensa, kun sua ei kukaan kumminkaan edes usko.

en tahdo jormaa kyseiseltä jormalta. Mä vaan halusin tietää teenkö mä oikein kun en kerro asiasta katoskun mulla on omatunto joka kolkuttaa asiasta..mutta ole huoleti,en tule kertomaan asiasta.

Ap on myös syyllinen tässä tapauksessa; olet tiennyt asian ja päättänyt salata sen. Oliko kaverisi naimisissa ennen pettämistä? Entä oliko heillä jo lapsi?
Asian julkituominen ennen naimisiinmenoa/lasta olisi saattanut estää molemmat asiat. Jos motiivinasi on pelkästään oman olosi helpotus niin antaisin olla kerta teit aikoinasi ratkaisun olla kertomatta niin nyt "rangaistuksesi" on elää syyllisyytesi kanssa.

[QUOTE="henna";24239457]Ap on myös syyllinen tässä tapauksessa; olet tiennyt asian ja päättänyt salata sen. Oliko kaverisi naimisissa ennen pettämistä? Entä oliko heillä jo lapsi?
Asian julkituominen ennen naimisiinmenoa/lasta olisi saattanut estää molemmat asiat. Jos motiivinasi on pelkästään oman olosi helpotus niin antaisin olla kerta teit aikoinasi ratkaisun olla kertomatta niin nyt "rangaistuksesi" on elää syyllisyytesi kanssa.[/QUOTE]

Näinhän se on,ajattelin vain mitä te kanssasisaret olisitte tässä tilanteessa tehneet.

Uskoisin että osapuolilla on melkoiset tunnontuskat itsellään kestettävänä, joten antaisin olla. Ihmiset tekevät virheitä ja niistä on tarkoitus oppia. Tuollaisen typeryyden julkituonti tässä vaiheessa satuttaisi liian montaa elämää, että menisin siihen puuttumaan.
Miten tämä sinulle sitten paljastui jos he eivät tiedä sinun tietävän? Olitko paikalla? :O

[QUOTE="satu";24239583]Uskoisin että osapuolilla on melkoiset tunnontuskat itsellään kestettävänä, joten antaisin olla. Ihmiset tekevät virheitä ja niistä on tarkoitus oppia. Tuollaisen typeryyden julkituonti tässä vaiheessa satuttaisi liian montaa elämää, että menisin siihen puuttumaan.
Miten tämä sinulle sitten paljastui jos he eivät tiedä sinun tietävän? Olitko paikalla? :O[/QUOTE]

Tätä jo odotinkin koska joku kysyy.Huonoa omaatuntoa kärsinyt ystäväni mies on itse kertonut asiasta ex poikaystävälleni ja tää kertoi sitten mulle. En muista kuinka asia tuli exäni kanssa puheeksi aikoinaan mutta päiviteltiin tilannetta yhdessä aika usein,mutta asia on ollut ja mennyt..en aio asiaan enää puuttua,koska se olis pitänyt tehdä jo ajat sitten,mutta niinkun jo aiemmin sanoin tekee pahaa katsoa vierestä kun tää kaverini sisko on siellä kylässä.

Olisin kertonut HETI, ennen kuin kuvassa lapsia. Et kuulosta kyllä kovin hyvältä YSTÄVÄLTÄ. Kaverit on erikseen, mutta ystävät eivät laita toisiaan noin paskamaisiin tilanteisiin. En enää kertois, vaan pitäsin suuni kiinni, mutta häpeäisin kyllä omaa käytöstäni.

En minäkään olisi kertonut silloin hetikään ystävälle mitään, jos on noin kiemuran kautta saanut tietää asiasta. Se mies on kuitenkin luottamuksellisesti avautunut sille exälle. Tai ehkä siinä tapauksessa olisin, jos ystäväni olisi joku minun todella läheisistä ystävistäni.

Oletko sä tämän pettäjä-siskon kaveri myös? Onko nämä ihmiset ihan jotain 20v vielä vai jo ihan aikuisia olleet tapahtumahetkellä? Onko tuo sisko pikku vai isosisko?
En nyt varsinaisesti tiedä että onko noilla seikoilla muuta merkitystä, mutta jos ajatellaan että ollut vaikka joku teini pikkusisko niin enemmän siinä syyttäisi kyllä sitä miestä joka kännissä toistakin siskoa "käyttänyt"
Mutta siis omalla kohdalla jos olisin hiljaa ollut, niin pysyisinkin, en voisi jälkikäteen kaverille tuollaista temppua tehdä että vedettäisiin elämä jalkojen alta. Ilmeisesti kuitenkin sen jälkeen olleet ihan kunnolla?

en usko että tietää,tyyppi olis heittäny äijänsä pihalle välittömästi jos olis saanut tietää. Enkä usko siihenkään että sen mies tai sisko olis sille ite kertonut.

No mun mielestä tämä tekee tilanteen vielä pahemmaksi. Tiedät, miten olisi käynyt jos olisit kertonut. Sun kaveris ei hyväksy pettämistä ollenkaan ja nyt on sit menny naimisiin ja tehnyt vielä lapsenkin petturin kanssa. Jos nyt kertoisit, olis sota valmis. Ja vielä oma sisko, huh huh...

Yhteistyössä