Kertoisitko ystävällesi, jos saisit viestejä hänen mieheltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän etten ole ensimmäinen enkä viimeinen ketä mies vikittelee. Aiemminkin on jäänyt kiinni, mutta onnistui puhumaan itsensä pinteestä.

No tämän perusteella en ehkä kertoisi. Ystäväsi tietää tai ainakin hänen pitäisi tietää että miehensä ei ole uskollisimmasta päästä, ja on tilanteen hyväksynyt tai ainakaan ei katso sitä syyksi erota.

Miehelle tekisin selväksi että ei todellakaan kiinnosta ja sanakin vielä siihen suuntaan, niin kaikki viestit menee naisystävän tiedoksi.

Omaan käytökseesi kannattaa ehkä kiinnittää myös huomiota jos "miehet usein käsittää sut väärin". En tunne sinua, mutta eräs henkilö joka minulle usein tuota lausetta toisteli, oli kyllä niin flirttaileva ja teki itseään tykö että ihan sai itseään syyttää, kun sitten löysi itsensä siitä tilanteesta kun se toinen osapuoli olisikin halunnut asiassa edetä.

Kertoisin ainakin ystävälle ja näyttäisin viestitkin tukemaan juttua.
Jos miehellä on intressejä sinua kohtaan, miksei myös muitakin?
Ei kaikki harhaiset akat usko miehistään pahaa ennen, kun ladotaan faktaa nokan eteen.
Ystävyys on kuitenkin sellainen juttu että, jos hyviäkin ystäviä olette ja myöhemmin tuo soppa paljastuu, voit olla heikoilla.
Kerro ja tee selväksi sille äijälle, ettet ole kiinnostunut. Ehkä tämä kannattaa tehdä niin, että mainitset asiasta siellä somessa ja otat kuvakaappauksen.

[QUOTE="ansu";29546538]Nuo ovat ihan tavallisia kehuja mitä miehet lähettää kaikille naisille. Ole imarreltu mutta älä ylpeile saamallasi huomiolla.[/QUOTE]

Jaa että ylpeile?!? En todellakaan ylpeile. Hyi hitto!

Kertoisin ainakin ystävälle ja näyttäisin viestitkin tukemaan juttua.
Jos miehellä on intressejä sinua kohtaan, miksei myös muitakin?
Ei kaikki harhaiset akat usko miehistään pahaa ennen, kun ladotaan faktaa nokan eteen.
Ystävyys on kuitenkin sellainen juttu että, jos hyviäkin ystäviä olette ja myöhemmin tuo soppa paljastuu, voit olla heikoilla.
Kerro ja tee selväksi sille äijälle, ettet ole kiinnostunut. Ehkä tämä kannattaa tehdä niin, että mainitset asiasta siellä somessa ja otat kuvakaappauksen.

Ap ei voi näyttää viestejä koska joutuisi samalla näyttämään itse lähettämiä yllyttämisviestejä.

Itse en olisi millänsäkään, mutta en antaisi myöskään vastakaikua. Ei se kauaa jaksa viestitellä jos et reagoi mitenkään.

Se mitä ei tiedä, ei satuta. Joskus se on oikeasti parempi vaihtoehto kun repiä kaikki rikki ja sen seurauksena draama on loputon.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"Monet miehet käsittävät minut väärin."

Selitätkö?

Mieki voisin vastata, vaikka et multa kysynytkään.

Mä olen sellainen usein että annan ymmärtää, mutta kyllä sen pystyy tekemään niinkin että toinen ymmärtää sen olevan vain leikkiä!

[QUOTE="vieras.";29546767]Itse en olisi millänsäkään, mutta en antaisi myöskään vastakaikua. Ei se kauaa jaksa viestitellä jos et reagoi mitenkään.

Se mitä ei tiedä, ei satuta. Joskus se on oikeasti parempi vaihtoehto kun repiä kaikki rikki ja sen seurauksena draama on loputon.[/QUOTE]

Tässä aloittajan tapauksessa olis luultavasti melkoista tekopyhyyttä kertoa kaverille. Itse oli ollut mukana; "laittanut vettä myllyyn".

En voi ymmärtää, miten joku on sitä mieltä että ei kannata kertoa. Onhan tuollaisia mielipiteitä tässä vain murto-osa, mutta siltikään en voi käsittää.

Onko miehenne koskaan pettänyt teitä?
Minä olen parisuhteessa, jossa mies on pettänyt minua aikoinaan. En todellakaan ole hyväksynyt, että "mieheni nyt vain on vähän uskottomampaa sorttia" vaan uskon vilpittömästi, ettei hän enää ikinä tekisi minulle mitään sellaista. Jos kuitenkin tekisi, niin TODELLAKIN haluaisin tietää. Jos ystäväni saisi tietää miehestäni jotain sellaista, niin totta kai hänen kuuluisi minulle kertoa, minähän olen hänen ystävänsä!?

Jos noin tärkeän asian jättää kertomatta, ei ansaitse olla ystävä.

Kertomalla antaa ystävälle mahdollisuuden selvittää asian, tavalla tai toisella. Minua on petetty ja en ikinä antanut anteeksi niille, jotka asiasta tiesivät, mutteivat minulle kertoneet. En ole antanut, enkä tule antamaan. On helvetin hienoa että selän takana naureskellaan/säälitään/tiedetään/mitä tahansa, muttei vaivauduta kertomaan sille, jolle sillä oikeasti on merkitystä.

Valheessa on vissiin hieno elää? Ei mitään, lakaskaa vaan maton alle. Ystävä vois vielä nussia kaverin kanssa ja pimittäsivät senki. Just niin loogista, miltä kuulostaa nuo neuvot salailustakin.

kyllä mä näyttäisin viestit mmitä mies on lähettänyt. jos kuitenkaan hänen vaimonsa ei tiedä että mies on tuollainen häntäheikki, niin en antaisi hänen elää siinä tiedossa että kaikki heidän liitossaan olisi hyvin.

jos ystävä suuttuu sinulle niin hän ei ole mmikään ystävä koskaan ollutkaan. rehellisyys kunniaan.

Yhteistyössä