V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja K M S:Pettämiseksi lasketaan jos olet ollut sukupuoliyhteydessä toisen kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden yön hairahdusta en, koska en haluaisi loukata toista enempää ja helpottaa oma oloani sillä, että sysään oman pahan oloni toisen kannettavaksi. Kärsisin yksin hiljaa. Pitkän suhteen kyllä kertoisin, koska siinä vaiheessa puolisollani pitää olla oikeus valita miten haluaa elämäänsä jatkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden yön hairahdusta en, koska en haluaisi loukata toista enempää ja helpottaa oma oloani sillä, että sysään oman pahan oloni toisen kannettavaksi. Kärsisin yksin hiljaa. Pitkän suhteen kyllä kertoisin, koska siinä vaiheessa puolisollani pitää olla oikeus valita miten haluaa elämäänsä jatkaa.
Mun mielestä toi on vaan oman vastuunkantamisen pakoilua ja selittelyä itselle että muka säästää toista. Mun mielestä petetyllä on oikeus tehdä se päätös miten reagoi tuossa tilanteessa ei sen väärintekijän. Mun mielestä se on luottamuksen kaksinkertainen pettäminen jos ensin pettää fyysisesti ja sit vielä henkisesti kertomatta asiaa joka on kuitenkin toiselle hyvin merkityksellinen.
Itse kertoisin ja uskon että mieskin kertois mulle. Se mitä siitä seurais olis sit ainakin rehellisellä pohjalla.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Menhit:en pystyisi olemaan kertomatta, pettäminen on kaikkea sitä mitä ei kehtaisi omalle miehelle kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä en kertoisi yhden illan juttua. Riippuu tietenkin onko pettäjä katuvainen ja onko miettinyt miksi petti. Jos suhde on muuten kunnossa, ja pettäjä vain mokannut tosi pahasti,niin en kertoisi ja aiheuttaisi toiselle mielipahaa sen takia.
Pettäjä kärsiköön yksin.