Kertoisitko miehellesi jos olisit pettänyt häntä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhden yön hairahdusta en, koska en haluaisi loukata toista enempää ja helpottaa oma oloani sillä, että sysään oman pahan oloni toisen kannettavaksi. Kärsisin yksin hiljaa. Pitkän suhteen kyllä kertoisin, koska siinä vaiheessa puolisollani pitää olla oikeus valita miten haluaa elämäänsä jatkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhden yön hairahdusta en, koska en haluaisi loukata toista enempää ja helpottaa oma oloani sillä, että sysään oman pahan oloni toisen kannettavaksi. Kärsisin yksin hiljaa. Pitkän suhteen kyllä kertoisin, koska siinä vaiheessa puolisollani pitää olla oikeus valita miten haluaa elämäänsä jatkaa.

Mun mielestä toi on vaan oman vastuunkantamisen pakoilua ja selittelyä itselle että muka säästää toista. Mun mielestä petetyllä on oikeus tehdä se päätös miten reagoi tuossa tilanteessa ei sen väärintekijän. Mun mielestä se on luottamuksen kaksinkertainen pettäminen jos ensin pettää fyysisesti ja sit vielä henkisesti kertomatta asiaa joka on kuitenkin toiselle hyvin merkityksellinen.

Itse kertoisin ja uskon että mieskin kertois mulle. Se mitä siitä seurais olis sit ainakin rehellisellä pohjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun mielestä toi on vaan oman vastuunkantamisen pakoilua ja selittelyä itselle että muka säästää toista. Mun mielestä petetyllä on oikeus tehdä se päätös miten reagoi tuossa tilanteessa ei sen väärintekijän. Mun mielestä se on luottamuksen kaksinkertainen pettäminen jos ensin pettää fyysisesti ja sit vielä henkisesti kertomatta asiaa joka on kuitenkin toiselle hyvin merkityksellinen.

Itse kertoisin ja uskon että mieskin kertois mulle. Se mitä siitä seurais olis sit ainakin rehellisellä pohjalla.

Oikeastiko mielummin tietäisit jos miehesi esim työmatkalla kännissä käy tuuppaamassa jotain satunnaista irma jossain, eikä koskaan ikinä enää näe eikä kuule naisesta mitään. Vaiko sittenkin olisit tietämättä asiasta ja miehesi saisi oman rangaistuksensa siinä, että joutuisi kantamaan huonoa omaatuntoa yksikseen?

Mä en kertoisi yhden illan juttua. Riippuu tietenkin onko pettäjä katuvainen ja onko miettinyt miksi petti. Jos suhde on muuten kunnossa, ja pettäjä vain mokannut tosi pahasti,niin en kertoisi ja aiheuttaisi toiselle mielipahaa sen takia.
Pettäjä kärsiköön yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
en pystyisi olemaan kertomatta, pettäminen on kaikkea sitä mitä ei kehtaisi omalle miehelle kertoa.
peesi
Minun mielestäni terveessä suhteessa asioista pitää pystyä puhumaan.
Mitäs sitten jos mies saakin tietää pettämisestä joltakin muulta? Vielä pahempi kuin että puoliso olisi sen itse tunnustanut.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä en kertoisi yhden illan juttua. Riippuu tietenkin onko pettäjä katuvainen ja onko miettinyt miksi petti. Jos suhde on muuten kunnossa, ja pettäjä vain mokannut tosi pahasti,niin en kertoisi ja aiheuttaisi toiselle mielipahaa sen takia.
Pettäjä kärsiköön yksin.

Näin juuri.

Minä kerroin omista pettämisistäni.. olin erittäin humalassa, suutelua yms. mutta ei mitään sukupuoliyhtedessä oloa tapahtunut.
Lopetin alkoholin juomisen sen vuoksi koska kännissä en osannut käyttäytyä ja mieheni oli minulle kuitenkin tärkeämpi kuin joku alkoholi.
Huorittelua sain kuulla 2kk melkein joka päivä ja joka äivä asia otettiin esiin ja kuulusteltiin että onko lisää kerottavaa.. olin henkisesti kyllä silloin niin loppu että meinasin oikeasti lempata mieheni.. mutta nyt siitä on kulunut 2vuotta,minä olen mieheni luottamuksen ansainnut tänä aikana..alkoholia en juo edelleenkään ja meillä menee loistavasti.

[quote="Seija"
Huorittelua sain kuulla 2kk melkein joka päivä ja joka äivä asia otettiin esiin ja kuulusteltiin että onko lisää kerottavaa..

ja meillä menee loistavasti.
[/quote]

:o oletko oikeasti sitä mieltä, että sinulla menee loistavasti miehen kanssa, joka on kohdellut sinua näin?

Yhteistyössä