kertoisitko miehelle vauvasta nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leinikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leinikki"

Vieras
tilanne siis tämä, että meillä on kaksi tytärtä ja kolmas lapsi tulossa, joka on poika. mies tietää olen raskaana sillä olen viimeisilläni, mutta tämä lapsi ei ole hänen. mies on aivan innoissaan kun vihdoin saadaan poika. tosin poika ei ole hänen biologisesti. satuin nimittin pettämään miestäni ja kadun sitä aina, lasta en kadu mutta en halua perheemme hajoavan. neuvoja?

Jaa-ah. Mä olisin ottanut asian puheeksi jo heti tuoreeltaan kun sain tietää olevani raskaana ja sitten miettinyt mitä tehdä: kestääkö mies sen että lapsi on toisen, haluaako erota ja onko minusta yyhooksi vai olisiko keskeytys aiheellinen. Tosin kamalan vaikea kuvitella itseni ylipäätään pettämään ja vielä ilman ehkäisyä!

Ehkä sinuna en ottaisi asiaa puheeksi enää tuossa vaiheessa ja yrittäisin elää itseni ja valheen kanssa.

Kertoisin miehelle välittömästi.

Kyllä sinä olet päätöksesi jo tehnyt silloin, kun hyppäsit vieraaseen sänkyyn...nyt on miehen vuoro tehdö oma päätöksensä perheen yhdessäpysymisen eteen.

Ja kai sä nyt hittolainen kerrot sille lapsen oikealle bioisällekin lapsesta.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Jaa-ah. Mä olisin ottanut asian puheeksi jo heti tuoreeltaan kun sain tietää olevani raskaana ja sitten miettinyt mitä tehdä: kestääkö mies sen että lapsi on toisen, haluaako erota ja onko minusta yyhooksi vai olisiko keskeytys aiheellinen. Tosin kamalan vaikea kuvitella itseni ylipäätään pettämään ja vielä ilman ehkäisyä!

Ehkä sinuna en ottaisi asiaa puheeksi enää tuossa vaiheessa ja yrittäisin elää itseni ja valheen kanssa.

Niin että viis muista, kunhan oma perse on turvattu? Jösses!

[QUOTE="jojo";26833687]Sä teit tätä asiaa koskevan päätöksen omalta osaltasi, kun petit. Nyt on miehesi vuoro päättää omalta osaltaan. Tietääkö biologinen isä lapsesta?[/QUOTE]

tietää ja haluaisi että eroan miehestäni ja jätän tytöt hänelle.

Jos olet näin kauan valheesi pitänyt ja haluat miehesi kanssa olla, älä kerro! Siitä kärsivät eniten miehesi ja kaksi tytärtäsi. Mutta, jos et pysty asian kanssa elämään, niin pakko kertoa.

[QUOTE="leinikki";26833702]tietää ja haluaisi että eroan miehestäni ja jätän tytöt hänelle.[/QUOTE]

Ootte näköjään yhtä fiksuja kaikki. Kerro miksi ihmeessä tää uus mies tahtoo että jätät tytöt??

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Niin, kuten sanottu niin kamalan vaikea yrittää hahmottaa itseään moiseen tilanteeseen...
Niinpä...ja voisin ihan vaikka vannoa, että mulle ei koskaan tule käymään noin.

No, jossitellaan silti, mulla on aika hyvä mielikuvitus;

Kertoisin miehelle heti, kun raskaus selviää, samoin lapsen biologiselle isälle. Jos se kuitenkin jäisi tekemättä, niin vaikenisin iäti, olisin siis kertomatta mitään kenellekään ikinä.

[QUOTE="leinikki";26833757]miehelle tämä on ensimmäinen lapsi ja hän ei halua vastuulleen toisen miehen lapsia.[/QUOTE]
Sitä sen olisi kannattanut miettiä ennen kun menee panemaan käytettyä naista.

[QUOTE="vieras";26833743]Mistä sä olet varma, ettei vauva voi olla aviomiehesi?

Ja ennen kaikkea, jos se kerran on täysin selvää ettei vauva voi olla miehesi niin miten miehesi ei tajunnut sitä?[/QUOTE]

oikeastaan en ole täysin varma mutta viimeksi kun harrastin seksiä niin se oli tämän "salarakkaan" kanssa. sekstasin mieheni kanssa päivää ennen pettämistä. siksi mieheni ei epäile mitään.

[QUOTE="leinikki";26833757]miehelle tämä on ensimmäinen lapsi ja hän ei halua vastuulleen toisen miehen lapsia.[/QUOTE]

Tää uus mies kuitenkin kai tietää että sä olet niiden tyttöjen äiti? Kysy siltä, että tietääkö se mitä se äitiys tarkoittaa.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="leinikki";26833769]oikeastaan en ole täysin varma mutta viimeksi kun harrastin seksiä niin se oli tämän "salarakkaan" kanssa. sekstasin mieheni kanssa päivää ennen pettämistä. siksi mieheni ei epäile mitään.[/QUOTE]

No voihan se vauva olla sitte kumman vaan. Kai tää on provo..

[QUOTE="leinikki";26833769]oikeastaan en ole täysin varma mutta viimeksi kun harrastin seksiä niin se oli tämän "salarakkaan" kanssa. sekstasin mieheni kanssa päivää ennen pettämistä. siksi mieheni ei epäile mitään.[/QUOTE]

Niin, mutta mistä sä edelleen tiedät että lapsi sai alkunsa juuri salarakkaan kanssa. :D Voi voi..., jos lähdetään näillä provoamaan niin pitäisi perusbiologia edes olla hallussa.

:D

Niin no siis luuletko sä, että jos sä oot ollut 8 kk sitten kolmannen miehen kanssa niin se kolmas ois isä.

Oot ollut perättäisinä päivinä miehesi ja salarakkaan kanssa. Kumpi vaan voi olla isä, ymmärrätkö? Sillä ei ole mitään väliä kummas kans olit vikana.

Mulla on hyvä idea sulle seuraavaksi provoksi. Pidä tää lähtöasetelma, aviomies ja lapset ja sitten se toinen mies, ja se että nait kummankin kanssa peräkkäisinä päivinä. Mutta! Seuraavalla kerralla ota juoneen se, että odotat erimunaisia kaksosia joista toinen on miehesi lapsi ja toinen rakastajasi.

Yhteistyössä