Kertoisitko kaverillesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Siis, en ole varma onko kaverini eronnut miehestään vai ei (heillä ollut ongelmia paljon viime aikoina), ja tänään näin kaverini miehen jonkun toisen naisen kanssa tulossa videovuokraamosta...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Jos se nainen oli kaverin miehen ystävä?

tai täti, tai sisko...
:whistle:

:)

Niinhän se voi ollakin. Sitä vain ensin ajattelee sitä kaikkein pahinta.. taidan tehdä niin että otan ensin selvää missä mennään, ja jos eivät mene enää missään niin olen ihan hiljaa.

Se voi oikeesti olla tosi raivostuttavaa, jos suhteessa menee muutenki huonosti ja sit jos sattuu oleen kaupungilla vaikka siskon, tädin, ystävän kans, ni heti on joku juoruamassa siitä :whistle:
Niinku ei missään sais liikkua muutaku yksin jos parisuhteessa on.

Se voi oikeesti olla tosi raivostuttavaa, jos suhteessa menee muutenki huonosti ja sit jos sattuu oleen kaupungilla vaikka siskon, tädin, ystävän kans, ni heti on joku juoruamassa siitä :whistle:

Tämä on kyllä ihan totta...

Sekin on raivostuttavaa, josa saa viimeisenä kuulla että miehellä on toinen. Ja jos ystävätkään ei sitä kerro. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Sekin on raivostuttavaa, josa saa viimeisenä kuulla että miehellä on toinen. Ja jos ystävätkään ei sitä kerro. :/

mutta mun mielestä se on ihan typerää heti kuvitella mitään draamaa jos mies sattuu kaupungilla olemaan jonku naisen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ottaisin ensin selvää onko ne eronnut ja jos on, niin en kertoisi.

Näin minäkin toimisin!

pees

Täälläkin peesaillaan.

tosiaan jos ovat eronnu, mitä se sille enää kuuluu kenen kans äijä liikkuu...

Mun ystävä oli niin lojaali mun ex-miehelle, että kertoi vasta meidän erittäin raskaan eron jälkeen nähneesä mieheni vieraan naisen kanssa ravintolassa. Mieheni oli vielä soittanut seuraavana aamuna kaverilleni, ettei hän kertoisi näkemisestään minulle. Arvatkaa, olisinko ollut tuosta tiedosta enemmän kuin kiitollinen silloin.

No eihän nyt se että liikkuu vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen kanssa mitään merkitse :0
Eikä pitäisi olla raportoinnin aihe ?
Eri asia jos käyttäytyivät selkeästi rakastuneiden tavoin.

No tuskin olet kovin hyvä kaveri jos et edes tiedä ovatko eronneet vai ei.Eli antaisin asian olla kun ei se minulle kuulu...
Ehkä voisin kertoa jos näkisin kaveria jossain ja hän kertoisi edelleen olevansa miehen kanssa...

Yhteistyössä