K
kyllä vai ei
Vieras
Olin lapsen kanssa ostoskeskuksessa ja katsoin, että kaupan ulkopuolella oli rekissä vauvojen unipusseja halvalla ja ajattelin siitä tulevalle vauvalle sellaisen ostaa. Sitten huomasin, että siinä just sen rekin edessä seisoi mies, jonka kanssa petin puolisoani viime kesänä (ainakin mieheni näkemys on että petin). Sekin huomas minut ja tervehti, vaihdettiin pari sanaa tyyliin: mitä-kuuluu-kiitos-hyvää-entä-entä-sulle-heippa. Se unipussi jäi sitten ostamatta kun jostain syystä en kehdannut siihen pysähtyä sen enempää vaan jatkettiin sitten matkaa.
Pitäiskö tästä "välikohtauksesta" mainita miehelle? Minä ajattelin ensin että ei, minkä minä sille mahdan jos törmään kyseiseen ihmiseen jossain julkisella paikalla, turha herättää vanhaa mustasukkaisuutta ja kaunaa. Puolisoni oli kuitenkin viime kesänä (ja on varmaan vieläkin) aivan älyttömän mustasukkainen tästä toisesta miehestä, vaikka oltiin jo erottu (siis puolisoni kanssa), että hirvittää, mitä mahtaa tehdä jos lapsi mainitsee asiasta (kysyi siellä ostarilla kuka se setä oli) miehelle. Nyt ollaan siis palattu takaisin yhteen.
Saiko tuosta edes mitään selkoa?
Pitäiskö tästä "välikohtauksesta" mainita miehelle? Minä ajattelin ensin että ei, minkä minä sille mahdan jos törmään kyseiseen ihmiseen jossain julkisella paikalla, turha herättää vanhaa mustasukkaisuutta ja kaunaa. Puolisoni oli kuitenkin viime kesänä (ja on varmaan vieläkin) aivan älyttömän mustasukkainen tästä toisesta miehestä, vaikka oltiin jo erottu (siis puolisoni kanssa), että hirvittää, mitä mahtaa tehdä jos lapsi mainitsee asiasta (kysyi siellä ostarilla kuka se setä oli) miehelle. Nyt ollaan siis palattu takaisin yhteen.
Saiko tuosta edes mitään selkoa?