Kerstin Campoy: Taistelu lapsista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielenkiintoinen keskustelu ja kiitan lampimasti kaikista kommenteista. Pojista nuorempi tayttaa 18 lokakuussa ja taisteluni on ohi. Toinen pojista on jo 19. En koskaan kaapannut lapsia mistaan silla pojat ovat Suomalaisia ja Suomessa syntyneita, mutta mita silla enaa on valia kun kaikki olemme elossa ja odotan innolla mummoksi paasemista. Tervetuloa Madeiralle minua katsomaan. Tarjoan ravintolassani ainakin yhden juoman valinnan mukaan. Ravintolan nimi on DUFFY'S. En ole sadatta kertaa naimisissa vaan viidetta. Tuskin paasen siihen sataan kun ulkonako on rupsahtamaan pain ja mieheni on 16 vuotta vanhempi niin etta olen aika turvassa tassa avioliitossa. Ian mukanahan nako heikkenee ja mieheni luulee minun olevan yha kaunis. Minua ei kannata sen ihmeemmin muistella, silla olen onnellinen kokkina, vaimona, koirani kanssa ja Madeiran kukkien keskella. Kerstin Duffy ex, Campoy

Luin jotain vanhaa juttua jostain lehdestä ja tuli kyllä itku silmään....poikien takia,äidinkin vähän,mutta jostain syystä ei isän takia ollenkaan.Poikien isä ei kylläkään ole antanut paljoa kai lausuntoja julkisuuteen.

Mukava kuulla että elämäsi on nyt raiteillaan. Pidätkö yhteyttä lapsiisi tätä nykyä? Mitä he tästä kaikesta ajattelevat? Ymmärrän kyllä jos et halua asiaa tämän enempää puida.

Hei Kerstin (jos täällä vielä käväiset)!

Luin kirjasi toistamiseen ja se tuntui edelleen yhtä kauhealta! Mukava kuulla, että elämäsi on asettunut raiteilleen, vaikkakin ikäviä kommentteja sieltä täältä sinustakin saa lukea... huuoh.

Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla, mitä tapahtui sen jälkeen, mihin "Taistelu lapsista"- kirjasi päättyi. Olisiko blogi tai muu kirjoitus mahdollinen? Hankala näin vuosien jälkeen seurata vanhoista uutisista, mitä oikeasti on tapahtunut.

Kaunista kesän jatkoa sinulle!

Luin tuon kirjan.
Valitettavasti sain Kerstinistä sellaisen kuvan, että hän on naiivi, uskoo kaiken mitä hänelle sanoo eikä ymmärrä ajatella omalla päällä.

Jos teidän miesystävänne olisi raiskannut ja hakannut teitä, alistanut ja vienyt kuin pässiä narussa ja viimeinkin pääsette tästä kaikesta eroon, niin kuinka moni menisi intopiukeena takaisin??

Yhteistyössä