Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
enAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Joo, totta hitossa. Haluatko tietää vielä sotun, tilinumeron ja katuosoitteen :wave:
Tätä on hyvä peesiä Lisään vielä että vaikka en kerro kaikkea niin aika paljon kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:En kerro kaikkea, mutten myöskään valehtele..
En ole ko ketjua avannut, mut jos sinne vastaisin niin kirjoittaisin että en ole käyttänyt enkä aio koskaan käyttääkkään, koska se on totta, mutta jos olisin käyttänyt, jättäisin ehkä vastaamatta mut ainakaan en silloin kirjoittaisi et en ole.
Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
missä mä oon sanonut että olen täydellinen?! :headwall: mä vaan sanoin että itse en ihan kaikkea kerro täällä itsestäni..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:enAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Joo, totta hitossa. Haluatko tietää vielä sotun, tilinumeron ja katuosoitteen :wave:
Jos sellaisesta asiasta kertoisi, ei sillä välttämättä tarvitse kehuskella... en tosin ole lukenut tarkoittamaasi aloitusta. Mutta siis sitä vaan, että asian kuin asian voi kertoa monella tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
Kannattaa Milannan kanssa haukkuu ja vinoilla toisille? Vai eikö nyt just satu muistuun mieleen ketä oot viimeaikoina haukkunu?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:missä mä oon sanonut että olen täydellinen?! :headwall: mä vaan sanoin että itse en ihan kaikkea kerro täällä itsestäni..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
paljon sulla olis tilillä,toimintatonnilla olis kyllä käyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Pastori::snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:enAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Joo, totta hitossa. Haluatko tietää vielä sotun, tilinumeron ja katuosoitteen :wave:
sinuuko..anteeksi jos on jäänyt jotain hampaankoloonAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kannattaa Milannan kanssa haukkuu ja vinoilla toisille? Vai eikö nyt just satu muistuun mieleen ketä oot viimeaikoina haukkunu?Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:missä mä oon sanonut että olen täydellinen?! :headwall: mä vaan sanoin että itse en ihan kaikkea kerro täällä itsestäni..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
hmm..mielenkiintoista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Sun piti kysyä nyt mitä mulla on päällä ja milloin olen viimeksi saanut keksiä :kieh: :saint:
Hmm.. Sanoppa kuules muuta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hmm..mielenkiintoista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Sun piti kysyä nyt mitä mulla on päällä ja milloin olen viimeksi saanut keksiä :kieh: :saint: