Kerrotko kaiken itsestänne täällä?

En kerro kaikkea, mutten myöskään valehtele..
En ole ko ketjua avannut, mut jos sinne vastaisin niin kirjoittaisin että en ole käyttänyt enkä aio koskaan käyttääkkään, koska se on totta, mutta jos olisin käyttänyt, jättäisin ehkä vastaamatta mut ainakaan en silloin kirjoittaisi et en ole.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
En kerro kaikkea, mutten myöskään valehtele..
En ole ko ketjua avannut, mut jos sinne vastaisin niin kirjoittaisin että en ole käyttänyt enkä aio koskaan käyttääkkään, koska se on totta, mutta jos olisin käyttänyt, jättäisin ehkä vastaamatta mut ainakaan en silloin kirjoittaisi et en ole.
Tätä on hyvä peesiä :) Lisään vielä että vaikka en kerro kaikkea niin aika paljon kuitenkin :LOL:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuli tuosta huumeidenkäyttöketjusta mieleen....sanotaan nyt että jos olisin esim niitä käyttänyt niin ei mulle tulis mieleen täällä sellaista kehuskella..
Mut sähän oletkin täydellinen! Sullahan on se ikävä tapa olla aina oikeessa ja oikeus arvostella toisia..
missä mä oon sanonut että olen täydellinen?! :headwall: mä vaan sanoin että itse en ihan kaikkea kerro täällä itsestäni..

Minä kerron aika paljon mutta jätän kertomatta tiettyjä asioita kuten en ole kovinkaan montaa kertaa kertonut onko minulla tyttö vai poika, puhun usein lapsesta ihan tarkoituksella. Eli jätän kertomatta yksityiskohtia, kerron pääpiirteittäin

Jos sellaisesta asiasta kertoisi, ei sillä välttämättä tarvitse kehuskella... en tosin ole lukenut tarkoittamaasi aloitusta. Mutta siis sitä vaan, että asian kuin asian voi kertoa monella tavalla.

Vieras
missä mä oon sanonut että olen täydellinen?! :headwall: mä vaan sanoin että itse en ihan kaikkea kerro täällä itsestäni..
Kannattaa Milannan kanssa haukkuu ja vinoilla toisille? Vai eikö nyt just satu muistuun mieleen ketä oot viimeaikoina haukkunu?

Kannattaa Milannan kanssa haukkuu ja vinoilla toisille? Vai eikö nyt just satu muistuun mieleen ketä oot viimeaikoina haukkunu?
:eek: sinuuko..anteeksi jos on jäänyt jotain hampaankoloon

En tietenkään.

Mä kerron vain ne asiat, joista mulle on etua, ja joilla voi kiilloottaa (muutenkin tietysti) säihkyvää kehääni.

Sen, että olet maistanut hasista ja juonut aivan liikaa alkoholia, saanut sukupuolitaudin tai näpistellyt nuorena, jätän mainitsematta.

Ja sitä, että tänään haen postista piiskan, vaikken ratsastusta harrastakaan, en ainakaan kerro.

:xmas:

Yhteistyössä