Eikö vain ollutkin. Ei vaan, mää koitan keksiä parempaa paljastusta, mut vielä ei ole tullut mieleen. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja oho:olipas erittäin mielenkiintoista tietää :wave:
mäkin! ja kaikki aina ihmettelee. joka kerta. kylmässä ja sitte jos on syöny kauheesti ja siiderin jälkeen tulee mulleAlkuperäinen kirjoittaja Melukylän mutsi:Hmm.. Aivastan vähintään 7 kertaa peräkanaa..
Saako udella onko tuorekin tapaus?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:olen eronnut.
voi sua voi kun olis äkkiä maanantai...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Okei.
Mä inhoan isänpäivää, koska mulla on hirveä ikävä isääni, vaikka se onkin aika hirveä.
*huokaus*
Et viittis kertoa lajia? Minäkö utelias... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Hmm. No olen entinen huippu-urheilija, ehkä olette nähneet minut tv:ssä
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Okei.
Mä inhoan isänpäivää, koska mulla on hirveä ikävä isääni, vaikka se onkin aika hirveä.
*huokaus*
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Saako udella onko tuorekin tapaus?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:olen eronnut.