Kerrotaan nyt sitten kertarysäyksellä miten tässä kävi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Minä se vasta huono ennustaja olen!

12-vuotiaana tiesin, että 22-vuotiaana:
-Olen sinkku
-Asun Helsingissä kerrostalossa
-Omistan vaateliikkeen
-Käyn vkl hienoissa ravintoloissa ja tanssin aamuun saakka!
-Nautin elämästäni yksin, aina ja ikuisesti.'
-EN TEE IKINÄ YHTÄÄN LASTA!!
-Enkä vanhene koskaan.

Nyt 25-vuotiaana
-Naimisissa
-Asun maalla pershikiällä!
-Opiskelen/käyn töissä
-Käyn paikallisessa, kun vituttaa, väsyttää tai masentaa
-Nautinto on sana jota käytän harvoin
-Odotan kolmatta lasta
-Pian ikäloppu, niin fyysisesti kuin henkisesti

:kieh: Että tänne vaan ennustajaeukot, jotka ette koskaan eroa, lapsenne ei ota viinaa, miehenne ei petä, työpaikkanne on varma jne jne!
Kertokaa, missä mä oon taas 10-vuoden kuluttua?

Sä asut varmaan edelleen siellä maalla.
Olet avioliitossasi päässyt seesteiseen vaiheeseen, kun ekat kriisit on ohitettu ja pikkulapsiaika taaksejäänyttä elämää valvottuine öineen.
Lapset ovat niin isoja, että auttelevat hyvin kotitöissä, pääset helpommalla nidenkin osalta.
Ja työskentelet siinä ammatissa, jota nyt opiskelet, ja olet saanut ehkä ylennyksenkin, palkankorotuksia ainakin.

Ja tämä ei ole ennustus, vaan ihan vaan järkeilemällä mietitty tulevaisuuden kuva. Mä en usko ennustuksiin.

sulla on 5s lapsi tulossa välissä vajaa vuosi yh-äitinä siis tämän 4-5 lapsen välissä. ja nyt elämä taas mallillaan. mies lupaa kaikkea ja sinä lääpälläs.
tykkäät taas kotiäiteilystä ja miehesäs kun ongelmat on selätetty ja viellä ei ole taas väsymystä ilmassa...
olet hakeutunut lesta porukoidhin äiitkerhoissa....

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mut mä vihaan ylikaiken, olen aina vihannut:
"Mä haluun omakotitalon maalle, perunapellon, kolme lasta, miehen ja hyvän ammatin" ylistyksiä!!! :$

No eihän sun ylistää ja hehkuttaa tarvi, vaikka olisitkin tyytyväinen?
Kai sä kuitenkin rakastat miestäsi ja lapsiasi? Se kai on pääasia!?

Mut eiks 12v ja aikuinen oo vähän eri asia :D Eli kyl mä ainaki nyt vähän realistisemmin osaan ennustella ku sillon ku olin 12v. Lapsena mun ennustus koski aikaa kun olen 19v. Mulla piti olla pyllyyn asti hiukset, kuljeskella omassa yksiössäni muuten alasti täydellisen vartaloni kanssa, mutta jalassa piti olla valkoiset pikkuhousut (en tajuu mistä ton keksin :D Varmaa jostai elokuvasta) ja mun piti olla kaunis.

No 19v mä menin naimisiin, aloin odottaa lasta, en ollut pitkä ja laiha vaa lyhyt ja ennemmin pyöree, ohuet hiukset ylsi hädin tuskin olkapaille, käytin stringejä ja asuin vuokra kaksiossa mieheni kaa.

Nyt veikkaisin että 10v päästä käyn töissä ja mulla on 12 ja 11v pojat ja rakas mieheni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mut mä vihaan ylikaiken, olen aina vihannut:
"Mä haluun omakotitalon maalle, perunapellon, kolme lasta, miehen ja hyvän ammatin" ylistyksiä!!! :$

No eihän sun ylistää ja hehkuttaa tarvi, vaikka olisitkin tyytyväinen?
Kai sä kuitenkin rakastat miestäsi ja lapsiasi? Se kai on pääasia!?

Rakastan toki.
Mutta en halua omakotitaloa maalta. Haluan kaupunkiin!
Enkä halua hyvää ammattia, vaan alipalkattu hoitajan työ käy loistavasti =)

Yhteistyössä