Kerrostalossa asujat, pesettekö pyykkiä sunnuntaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamanas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28027391]pakko ne on pestä jos et haluu haista pahalle. Itse en kuivata kello 22:00 jälkeen...kuivaus rumpu kuullostaa helikopterilta. Laakerit menny.[/QUOTE]

Jaa, mun haiseminen ei kyllä oo kiinni pyykinpesusta :laugh:

Olin kerran sunnuntaina päivällä äitini luona siivoamassa ja vein matot ulos. Hakkasin niitä siellä pihalla ja mulle huudettiin naapuritalon parvekkeelta ettei niin saa tehdä, kun oli sunnuntai. Ei kyllä tullu mieleenkään... Kotona pesen kyllä pyykkiä ja siivoon millon vaan paitsi hiljaisuusaikana.

[QUOTE="addy";28027465]Olin kerran sunnuntaina päivällä äitini luona siivoamassa ja vein matot ulos. Hakkasin niitä siellä pihalla ja mulle huudettiin naapuritalon parvekkeelta ettei niin saa tehdä, kun oli sunnuntai. Ei kyllä tullu mieleenkään... Kotona pesen kyllä pyykkiä ja siivoon millon vaan paitsi hiljaisuusaikana.[/QUOTE]

Meillä on myös mattojen tamppaukseen ihan omat päivänsä ei siis edes arkisin joka päivä ja sunnuntaisin ei lainkaan. Iso taloyhtiö jossa asuntojakin toista sataa varmaan siksi ettei mene ihan mahdottomaksi :)

[QUOTE="addy";28027465]Olin kerran sunnuntaina päivällä äitini luona siivoamassa ja vein matot ulos. Hakkasin niitä siellä pihalla ja mulle huudettiin naapuritalon parvekkeelta ettei niin saa tehdä, kun oli sunnuntai. Ei kyllä tullu mieleenkään... Kotona pesen kyllä pyykkiä ja siivoon millon vaan paitsi hiljaisuusaikana.[/QUOTE]

oisit vienyt sinne mattotelineelle niin ei ois päässy valittamaan!

Tottakai. Pesen silloin kun on koneellinen pyykiä oli arki tai pyhä. Ei se koneenkäyttö häiritse ketään ja se kuulu normaaliin elämän että pesee pyykkiä.
Ajattele meidän talossa on naapurustosa vanhuksia ja he itse ovat sanoneet että iltaisin ja öisinkin saa tiskata,pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja käydä suihkussa ja saunoa. Se on normaalia elämää. Ja päiväsaikaan saa huutaa lapsillekin. Jotkut ymmärtävät , että normaalia elämäää eletään kerrostalossakin.
Olishan se hirveätä jos suihkussa ei saisi käydä yövuoron jälkeen tai aamuyöllä, jos työvuoro alkaa kello 4. Ja jos on esim oksenustauti ollut niin tottakai pyykkiä pestään myös yöllä.

Enemmän mua haittaa alakeran naapurien lasten ajtkuva juoksenmen ja pauke, joka kuuluu selvästi meille. Kyllä joskus kuulen heidän pyykkikoneenkin äänen, mut ei se mua haittaa..
Kuuluu meille myös autojen änet , kyllä joskus yöllä vitutta herätä sihenkun joku amis-nuori soittaa yöaikan musiikia täysillä ja heräät siihen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan varmasti pesen ja kehtaan vieläpä tampata mattojakin. Sunnuntai kun on meillä viikonpäivistä ainut, jolloin aika riittää isompien kotihommien hoitamiseen pois alta.

No totta ihmeessä ihan jo siitäkin syystä että yleensä taloyhtiön pesutupa on sunnuntaisin paljon vähemmällä käytöllä kuin muina päivinä eli pyykkivuoroja saa paljon helpommin.

Yhteistyössä