kerrostalo, vaunusäilytys yleisissä sisätiloissa ja paskaset renkaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten ei tuu ihmisille mieleen, että niitä renkaita vois edes pikkusen puhdistaa esim. pihaharjalla, ennenkuin tuo ne sisään.
Kiva, kun on aina viiskiloo hiekkaa ja kuraa ja puiden lehtiä, kun mammat työntää vankkurinsa säilytykseen. Säilytystila sattuu olemaan vielä aktiivisessa käytössä oleva askarteluhuone, niin luulis,mut ei niin ei.

Ikävä ilmiö, mutta jos sataa ja on kunnon mutakeli, ei siinä harjalla tee mitään. Menee vaan harja kuraiseksi ja sillä samalla harjalla ihmiset haluis harjata esim. kenkiään.

Meidän kerrostalossa ei edes ole yleistä vaunusäilytystä, joten yritä nyt vaan kestää. Meillä ne kurat oli tuotava omalle eteisen matolle. Välillä käytin rengassuojia, ei kauhean kätevät nekään. Lumien tultua ei ole sit enää tota ongelmaa. :)

Meille tuli mieleen, jopa niin että laitettiin ulos, ovenpieleen
pikkuharja narulla kiinni jotta kaikki voi puhdistaa vaunut sun muut,
vaan kuis kävi, seuraavana päivänä oli harja lähteenyt reissuun..
No me viedään vaunut aina sisälle asti ja ainakin meidän rapus alakerrokses matto,
johon putsataan vaunujen pyörät.

minä taidan olla se äiti, joka tuo tuota rapaa ja likaa mukanaan vaunuvarastoon.
yleensä aina aamuisin on vielä siivooja juuri kuurannut/kuuraamassa lattiaa, kun tulen nolostellen likaamaan puhtaan lattian.
mutta minkäs teet! ei ole minun tai siivojan vika, että vaunuvarasto sijaitsee keskellä taloa, niin että sinne pitää kulkea koko talon läpi.
meidän taloyhtiössä ei edes ole mitään ulkoharjaa, joten putsaan renkaista vain sen mitä kopsuttamalla lähtee..

[QUOTE="minä";22092866]minä taidan olla se äiti, joka tuo tuota rapaa ja likaa mukanaan vaunuvarastoon.
yleensä aina aamuisin on vielä siivooja juuri kuurannut/kuuraamassa lattiaa, kun tulen nolostellen likaamaan puhtaan lattian.
mutta minkäs teet! ei ole minun tai siivojan vika, että vaunuvarasto sijaitsee keskellä taloa, niin että sinne pitää kulkea koko talon läpi.
meidän taloyhtiössä ei edes ole mitään ulkoharjaa, joten putsaan renkaista vain sen mitä kopsuttamalla lähtee..[/QUOTE]

Olisko ihan ylivoimaista ostaa vaikka pieni juuriharja ja kuskata sitä vaunuissa mukana?! Maksaa ehkä muutaman euron.

Yhteistyössä