Kerrossänkynurinaa... Millaisia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Tytön huone on TODELLA pieni, tila sängyn alla siis on tarpeen. Toinen lapsi meille on tulossa mutta kerrossängylle tuskin ihan heti tarvetta :D

eli miksi sitten laittaa joku 116cm korkea sänky kun ei sillä tilalla siellä alla tee oikeastaan mitään?

ihan oikea parvisänky niin siinä on kunnon seisomakorkeus alla, ainakin lapsille ja sen tilan saa ihan kunnolla käyttöön :)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Tytön huone on TODELLA pieni, tila sängyn alla siis on tarpeen. Toinen lapsi meille on tulossa mutta kerrossängylle tuskin ihan heti tarvetta :D

eli miksi sitten laittaa joku 116cm korkea sänky kun ei sillä tilalla siellä alla tee oikeastaan mitään?

ihan oikea parvisänky niin siinä on kunnon seisomakorkeus alla, ainakin lapsille ja sen tilan saa ihan kunnolla käyttöön :)

Näin me eilen päätettiin tehdä ja otettiin sitten se toinen vaihtoehto. Korkeutta laitoineen mun pituuden verran eli ihan niin korkea ei ollutkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Meillä on unipuu. Saatiin halvalla joskus, kun eräs liike lopetti.

tuli mieleen: onko tuo sellanen tukeva, eikä "heilu". kun mä olen ettiny hyvää kerrossänkyä jo jonkinaikaa, ja aika mini on ollu aika huteria :o

No ei kyllä tosiaankaan heilu. Toi on tosi tukeva ja siellä monesti esikoinen kavereineen riehuu ylhäällä ja onpa siinä jopa testattu, että pystyykö aikuinenkin siellä nukkua ja hyvin kesti mun isän, joka ei ole mikään pieni mies.

tuli mieleen: onko tuo sellanen tukeva, eikä "heilu". kun mä olen ettiny hyvää kerrossänkyä jo jonkinaikaa, ja aika mini on ollu aika huteria :o
On tosi tukeva, kaikki osat tulevat kiinni toisiinsa erilaisilla metalllijutuilla, on kyllä aikamoinen homma koota ja on aika painava. Ja meillä on laidat alasängyssäkin, lyhyt turvalaita sopii alas, jää aukko portaiden viereen kulkea.

No ei kyllä tosiaankaan heilu. Toi on tosi tukeva ja siellä monesti esikoinen kavereineen riehuu ylhäällä ja onpa siinä jopa testattu, että pystyykö aikuinenkin siellä nukkua ja hyvin kesti mun isän, joka ei ole mikään pieni mies.

mun täytyykin viikonloppuna suunnata testaamaan tota :D

just löysin yhen paikan mistä sai kerrossänkyjä pituudet 169,180 tai 200cm. Vankien tekemiä. On kuulemma vihreitä, sinisiä, vpun ja valkoisia. en vaan osaa linkittää osoitetta.

Meillä kanss atuo unipuu 90cm leveänä ja niin minä kuin mieskin ollaan välillä nukuttu tytön kanssa yläsängyssä. On tosi vahvan ja kestävän oloinen, ei huoju tms aikuisenkaan painosta.

Iso, korkea ja hintavahan tuo on.

Alkuperäinen kirjoittaja ks:
just löysin yhen paikan mistä sai kerrossänkyjä pituudet 169,180 tai 200cm. Vankien tekemiä. On kuulemma vihreitä, sinisiä, vpun ja valkoisia. en vaan osaa linkittää osoitetta.

Jos niiden laidoissa on pinnat, niin vangit ovat saattaneet piilottaa sahan sängyn rakenteisiin.

Täältä kanssa ääni Roope-Riikalle. Meillä on ollut tuollainen käytössä jo yli 15 vuotta ja hyvin on kestänyt. Yläpetissä nukkuja on oikea ikiliikkuja, välillä herää varpaat tyynyllä, mutta ei ole kertaakaan vielä pudonnut.

Yhteistyössä