Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:4 v ja 2 v. Ootas, katon onko koneella kuvaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:4 v ja 2 v. Ootas, katon onko koneella kuvaa...
Olen miettiny että uskaltaisikohan tuon 4v:n laittaa tässä about ½ vuoden sisällä yläsänkyyn jos kerrossänky ostettaisiin..Kesällä tai syksyllä lastenhuone remontoidaan niin samalla vois laittaa,tulisi enemmän tilaa kun huone on pieni.
Ovat nyt siis 4v ja 2v..
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:entä kun kerrossängyt yläpetiläiselle iskee vatsatauti keskellä yötä? Saako alapetiläinen oksennukset päälleen? :/
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meidän 4 v ainakin pysyi hyvin yläsängyssä. Onhan siinä laita
En löytänyt nyt kuvaa, mutta lapsilla on sellainen kerrossänky, missä alasänky on 125 cm leveä ja yläsänky 90 cm. Tikapuut ovat kaltevat.
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:entä kun kerrossängyt yläpetiläiselle iskee vatsatauti keskellä yötä? Saako alapetiläinen oksennukset päälleen? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Fjonga:
nuo on mun mielestä tosi kivoja mutta niin pirun kalliita!![]()
Mä haluaisin jonkun sellaisen mikä ei olis kovin korkea, ja taitaa ton tyyliset olla ainoa vaihtoehto kyllä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meidän 4 v ainakin pysyi hyvin yläsängyssä. Onhan siinä laita
En löytänyt nyt kuvaa, mutta lapsilla on sellainen kerrossänky, missä alasänky on 125 cm leveä ja yläsänky 90 cm. Tikapuut ovat kaltevat.
http://131.165.52.42/cb/images/18172/59
Tuollaistako tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Fjonga:
nuo on mun mielestä tosi kivoja mutta niin pirun kalliita!![]()
Mä haluaisin jonkun sellaisen mikä ei olis kovin korkea, ja taitaa ton tyyliset olla ainoa vaihtoehto kyllä..
osta multa toi niin hommaan paloauton itelle :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meidän 4 v ainakin pysyi hyvin yläsängyssä. Onhan siinä laita
http://131.165.52.42/cb/images/18172/59
Tuollaistako tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Hahaa!
Hinta kun tarpeeksi alas putoaa niin voisin ostaakin
Mietipäs ja heitä tekstarilla joku päivä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Hahaa!
Hinta kun tarpeeksi alas putoaa niin voisin ostaakin
Mietipäs ja heitä tekstarilla joku päivä?![]()
joo ahistele mua naamakirjassa tarjoamalla jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Emmä osaa mitään tarjota siitä!![]()
No mä meen nukkumaan, niin katsellaanpas tässä :wave: =)