kerrossänky asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo mä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tytöt(7 ja 5) ovat nukkuneet jo 3 vuotta kerrossängyssä,meillä on sellainen matala kerrossänky(lasten malli) ;)
Nyt siirretty erukseen kun vanhempi haluaa nukkua myös lattiatasossa :D
Helpompi ja tilaa säästävä ratkaisu musta,mutta nyt ovat sit hetkenaikaa sängyt erikseen :)

Muuramen sänky se on,nukkujat ovat 2v ja 8v,satunnaisesti ylös kömpii 4v.Hyötynä se,että vie paljon vähemmän tilaa ja tavallaa isommalla on meillä ollessaan siellä omaa rauhaa,kun pienet ei sinne saa kiipeillä.Lapset tykkäävät,pikkumies rakastaa kun hänellä (82 cm pätkällä) on 80x200 sänky. :D

Petaaminenkään ei tuota ongelmaa,laitan useimmiten lakanan petarin ympärille lattialla ja nostan se sitten ylös ja kieritän paikalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo mä:
Millainen kerrossänky teillä on?
Minkä ikäiset lapset siinä nukkuvat?
Haitat/hyödyt?
Tykkäävätkö lapset?

:D

Kiitos!

JYSK.stä ostettu, kuultovalkoinen.

Ostettiin sänky jouluksi 2006.
Ensimmäisen vuoden yläsängyssä nukkui tyttö ja poika alasängyssä.
Tammikuussa vaihdettiin, että poika nukkuu ylhäällä ja neiti alhaalla.
Lapset nyt 5v ja 7v.

Kovasti tykkäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Alkuperäinen kirjoittaja joo mä:
Millainen kerrossänky teillä on?
Minkä ikäiset lapset siinä nukkuvat?
Haitat/hyödyt?
Tykkäävätkö lapset?

:D

Kiitos!

JYSK.stä ostettu, kuultovalkoinen.

Ostettiin sänky jouluksi 2006.
Ensimmäisen vuoden yläsängyssä nukkui tyttö ja poika alasängyssä.
Tammikuussa vaihdettiin, että poika nukkuu ylhäällä ja neiti alhaalla.
Lapset nyt 5v ja 7v.

Kovasti tykkäävät.

Eli teillä "kilpaillaan" kumpi saa nukkua ylhäällä? :D

Meillä 2 miehen tekemää kerros sänkyä. Toinen on 130 ja toinen 150 cm pitkä. Tuo tosi paljon tilaa kun ei ole täys mittaisia nuo sängyt. Tosin nyt pitää hommata täysmittainen kerros sänky kun tuo 9v ei enää meinaa mahtua tuohon 150 cm pitkään.
Meillä siis isommassa nukkuu 9v ja 7v. Pienemmässä nukkuu ylhäällä 5v ja alhaalla 3v. Hyvin meillä toiminut. Eikä kukaan ole vielä tullut alaskaan. Minua hirvittää eniten se että jos lapsi lähtee yöllä vessaan niin ei muista että onkin yläsängyssä ja tulee ryminällä alas.
Mutta turhaan vissiin sitäkin pelänny.

Eli teillä "kilpaillaan" kumpi saa nukkua ylhäällä? :D [/quote]

Meillä nuo 9v ja 7v vaihtavat yläsängystä alasänkyyn viikon välein. Ja se yläsänky se parempi. Joskus käyny niiinkin kun tuo 7v kävelee unissaan et kömpiny sinne ylös sitten vaikka toinen jo ollu siellä.

meillä on kerrossänky mutta tällä hetkellä siinä nukkuu vieraat/ isukki
kun ei olla saatu päätettyä kenen lapsen huoneeseen sen laittas
2 pojalla sama huone mutta toinen poika sai synttärilahjaksi lentokone sängyn tytöllä oma huone ja pian pienehkö sänky mutta mutta

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meillä on kerrossänky mutta tällä hetkellä siinä nukkuu vieraat/ isukki
kun ei olla saatu päätettyä kenen lapsen huoneeseen sen laittas
2 pojalla sama huone mutta toinen poika sai synttärilahjaksi lentokone sängyn tytöllä oma huone ja pian pienehkö sänky mutta mutta

ja lisätä piti eli ihan tavallinen kerrossänky.
vanhassa asunnossa siinä nukku 2 vanhinta silloin 5v ja reilu 2v ja tykkäsivät
nyt kun muutettiin ja poika 4v sai lentokone sängyn niin mietityttää että mitä kerrossängyllä tekisi

http://www.on24.fi/s%C3%A4ngyt_patjat/lastens%C3%A4ngyt_parvet/5790

meillä tuommoinen isommilla tenavilla ja meidän tenaville juuri sopiva ratkaisu tuohon lasten huoneeseen.

tosin, on varmaan 25cm matalempi,kuin tuo kuvan sänky, joten alapetiä pedattaessa/lakanoita vaihtaessa saa kömpiä seinän viereen....

yläsänky kätsy pedata,kun pääsee seisomaan kunnolla tuolla alapedillä :D

mäoon kyllästyny tähän teijän palveluun täältä ei edes löydä lapsille sänkyjä niiin että tämän kaupan sais lopetaa niin eikä mulle tarvitte valitaa koska minun ystän
vät kin sano vat niin että tämä kauppa pitää lopetaaa
::D:DD:D:D: