Kerropa huonoimmat puolet näistä vaunuista, kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=403202&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=3139413&categoryId=10093&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Minusta hillittömän hintaiset tuollaiseksi halpismerkiksi. Tuollahan saa alennuksesta jo laatumerkinkin vaunut, esim. Emmaljungat tai Briot tilaamalla Saksasta Hartanit tai Teutoniat.

Toivottavasti ei oo kauheen paljon huonoja puolia, koska me ostettiin tollaset rattaat. Vauva ei ole vielä syntynyt, joten ei olla päästy käyttämään. Mutta yhdessä osassa kiinnitys oli jo valmiiks rikki, täytyy siis käydä vaihtamassa. Ostettiin noi Lastentarvikkeesta.

Mä ostaisin mielummin vähän käytetyt Briot tai Emmaljungat tohon hintaan.
En ole merkkifriikki, mutta muutamat vaunut/rattaat meillä ollut/on ja voin sanoa, että halpaa ei köyhän kannata ostaa.
Nyt meillä on odottamassa vauvaa vuoden 2004 Brio duo yhdistelmät jotka ostin 150 eurolla ja sainpas mukaan kaikkea muutakin vielä kaupanpäälle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Minusta hillittömän hintaiset tuollaiseksi halpismerkiksi. Tuollahan saa alennuksesta jo laatumerkinkin vaunut, esim. Emmaljungat tai Briot tilaamalla Saksasta Hartanit tai Teutoniat.

En ostakaan vaunuja merkin takia, vaan yksinkertaisesti käytännöllisyyden vuoksi. =) En aio tilata todellakaan mistään vaunuja, ostan sitten kun sellaiset sopivat kohdalle osuu. :p

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Toivottavasti ei oo kauheen paljon huonoja puolia, koska me ostettiin tollaset rattaat. Vauva ei ole vielä syntynyt, joten ei olla päästy käyttämään. Mutta yhdessä osassa kiinnitys oli jo valmiiks rikki, täytyy siis käydä vaihtamassa. Ostettiin noi Lastentarvikkeesta.

Sellaisia ne halpismerkit valittetavasti ovat..kannattaa panostaa laatuun näissä vaunuasioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
En ole merkkifriikki, mutta muutamat vaunut/rattaat meillä ollut/on ja voin sanoa, että halpaa ei köyhän kannata ostaa.
Nyt meillä on odottamassa vauvaa vuoden 2004 Brio duo yhdistelmät jotka ostin 150 eurolla ja sainpas mukaan kaikkea muutakin vielä kaupanpäälle. :)

Ei ole pitkäkään aika siitä, kun Lastentarvike myi Emmaljungia montaa mallia tarjouksessa 500 eurolla eli ei tuohon hintaan tarvitse olla edes käytetyt. Itse olen kyllä suosinut käytettyjä laatuvaunuja, niitä saa vieläkin edullisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

En ostakaan vaunuja merkin takia, vaan yksinkertaisesti käytännöllisyyden vuoksi. =) En aio tilata todellakaan mistään vaunuja, ostan sitten kun sellaiset sopivat kohdalle osuu. :p

En tarkoita että pitäisi merkin takia ostaa vaan sitä, että nuo tunnetut merkit tekevät yleensä laadukkaampaa tavaraa. Ja merkkien välisen eron huomaa kummasti käyttömukavuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

En tarkoita että pitäisi merkin takia ostaa vaan sitä, että nuo tunnetut merkit tekevät yleensä laadukkaampaa tavaraa. Ja merkkien välisen eron huomaa kummasti käyttömukavuudessa.

Juu toki. =) Olen tässä hintavertailuja tehnyt jo hyvän aikaa ja ollaan aika monessa paikassakin jo käyty katselemassa vaunuja, ei ole vielä kiire niin jaksaa kunnolla mietiskellä. :D

Kannattaa sit tietty miettiä että paljon niitä vaunuja tulee käytettyä...
Käveleekö esim. paljon, pitkiä lenkejä, käveleekö kaupungissa vai metsässä...
Meillä esikoinen ei suostunut aikoinaan muutakuin päiväunensa parvekkeella nukkumaan, muuten ei vaunuissa viihtynyt vaan huusi naama punasena.
Onneks hällä olikin kahdenkympin vaunut, niin ei menny raha hukkaan. :D

ollut esikoisella alkuun halpisvaunut (v.2000 syntyi) ja ne räjähti käsiin puolessa vuodessa, normaalissa käytössä. Kankaat haalistuivat jo muutamassa kuukaudessa ja runko alkoi kenottaa. Saksalaiset ne olivat, merkki joku Euro-alkuinen. Ja otti aivoon. Poika oli alle vuoden, kun nuo vaunut piti suoraan sanottuna hävittää (ei niitä kelleen muulle voinut myydä ) ja ostaa tilalle toiset.

Emmaljungilla ja Gessleineilla ollaan menty tuon tapahtuman jälkeen muiden lasten kanssa.

Jos aiot liikkua paljon vaunujen kanssa, kehotan miettimään jotain luotettavaa, kestävää merkkiä. Jos taas vaunut ovat lähinnä päiväunikäytössä parvekkeella ja teet jalkaisin satunnaisia matkoja, silloin tuskin merkillä on niin kovasti merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

Ei ole pitkäkään aika siitä, kun Lastentarvike myi Emmaljungia montaa mallia tarjouksessa 500 eurolla eli ei tuohon hintaan tarvitse olla edes käytetyt. Itse olen kyllä suosinut käytettyjä laatuvaunuja, niitä saa vieläkin edullisemmin.

Juuh, ja se on myös sitä kierrätystä. :)

tastasin noita jossain myymälässä vuosi sitten, oli tosi hempulat!! Kokeile vauvatar.fi sivuja katso mitä saat samalla rahalla. Itse otin tuolta vaunut, matkarattaat jne, oon ollut tyytyväinen

Me ostettiin Emmaljungat aikoinaan esikoiselle Lastentarvikkeesta. Ne oli 30% alessa, kun olivat edellisen vuoden mallia. Jäiköhän maksettavaa reilun 500 ?. Kauppaan kuului ilmainen säilytys heidän tiloissaan ja takuukin päivättiiin alkamaan vasta noutopäivästä, ei ostopäivästä. Ja suosittelen kyllä kumpaakin, niin vaunumerkkiä kuin Lastentarviketta. Kohta kaks vuotta ollaan kärrytelty noilla vehkeillä ja talvella siirtyy kakkosen käyttöön :) .

Meillä oli käytössä käytettynä ostetut Borat.. Itse maksoin niistä 50? ja olivat vuoden vanhat. Muuten ihan jees, mutta ratas osa ei ei ollut yhtään hyvä. Eli käytettiin vain meillä vaunuina ja siihen tarkoitukseen olivat todella hyvät :) Lenkkeilin juoksemalla näillä vaunuilla kovasti ja kestivät kyllä käyttöä ja kulutusta.

Meillä ollut nyt 6vk käytössä ja tähän asti on ollut tosi hyvät. Ekalla lapsella oli carenat ja toisella Brio kombit. Briotkin vielä tallessa,mutta halusin uudet tälle viimeiselle lapselle,koska Briot ei miellytä enää yhtään silmää. Runko on tosi ratasmainen ja eivät näin ollen ole isot möhkäleet. Voi suositella ainakin tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
ollut esikoisella alkuun halpisvaunut (v.2000 syntyi) ja ne räjähti käsiin puolessa vuodessa, normaalissa käytössä. Kankaat haalistuivat jo muutamassa kuukaudessa ja runko alkoi kenottaa.

Me ostettiin halpisyhdistelmät merkkiä mikälie hobbyhallista vuonna 2000 ja niillä on nyt 3 lasta kuskattu kesät talvet :)
Runko on kestänyt ja kankaatkin pesty kunnolla ainakin 6krt ja vielä ovat hyvässä kunnossa,tummansisinen väri hieman haalistunut mutta ei silleen törkyisen näköiseksi.
En kyllä olisi koskaan kuvitellut että ne kestäis näihinpäiviin mut näin kävi,kumma kyllä.

Yhteistyössä