Kerronpa teille mistä me EI pihistellä, kertokaa te mulle.

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
[QUOTE="Jaahas";30614466]Mites mahtaa onnistua tämä yhtälö, kerta et laita ruokaa kotona juuri ollenkaan, etkä pysty syömään sitä mitä haluaisit? Jos kerta syöt muualla kuin kotona, kuinka usein pystyt varmistumaan siitä että liha, kasvikset ja maitotuotteet ovat kotimaisia?[/QUOTE]

Siis missä olen sanonut, etten laita ruokaa kotona? :O Sekoitatko nyt johonkuhun toiseen?
 
"Äityli"
En minä pihistele mistään, ostan vaatteita ja kenkiä postimyynnistä tai läheisestä Tokmannista lapselle ja itselleni. Mulle tulee lehtiä ja kirjastoa tyttö käyttää ahkerasti, joskus ostan hänelle jonkin kirjankin. Isänsä maksaa tytön kännykän käytön ja aku ankka-lehden tilauksen. Ostan paljon ruokaa ja myös äitini antaa jotain ruokaa pakkaseen joskus. Äitini ostaa myös kenkiä joskus tytölle. Mulla on tietokone, telkkari, radio ja autokin, jota käytän aika vähän, koska en ole töissä. Meillä ei ole mitään ihmeempiä harrastuksia, joihin menisi rahaa. Tuloni ovat alle tonnin kuukaudessa ja ihan hyvin pärjään !
 
"sommarcat"
Omissa vaatteissani. Halvat kulahtaa ekoissa pesuissa, laadukas kestää pidempään.
Lasten ulkovaatteet. Ostan sen mitä haluan, oli ale tai ei.
Bensassa ja auton ylläpitokustannuksissa. Asuinpaikan ja työmatkan puitteissa yksi auto piisaisi, mutta olen tottunut, että mulla on oma auto. Siitä en luovu.
 

Yhteistyössä