Kerronpa minäkin; tapahtui Hesburgerilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja khalawah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

khalawah

Aktiivinen jäsen
02.06.2007
1 681
0
36
Viime viikolla olimme lasten kanssa juhlistamassa kuopuksen synttäreitä, hänen toivomuksestaan menimme ranskiksille Hesburgerille. Kävimme tilaamassa ja otimme pöydän leikkipaikan vierestä.

Leikkipaikalla oli leikkimässä n. 4-5-vuotias poika. Omat lapseni menivät mukaan leikkeihin ja siinä noin tunnin istuttuani aloin ihmetellä - pojan äitiä/isää/huoltajaa ei näkynyt missään. Kysyin nätisti pojalta, mutta ei sanonut mulle mitään. Kävin sitten kassalta kysymässä, ei heilläkään ollut tietoa. Siinä vielä vartin istuttuani lapsen äiti tuli - ostoskassit kädessä :kieh: Tämä paikka on keskustassa ja varmaan jokainen paikallinen tietää, ettei sinne voi lasta jättää yksin leikkimään, melkein vieressä on mm. rullaportaat. Rovaniemellä siis.

Mulla meinas oikeasti silmät pudota päästä, sen verran pitkään lapsi oli siinä sillä aikaa, en tiedä sitten kuinka kauan oli ollut ennen kuin tulimme. En vain ymmärrä, kuka jättäis oman lapsensa tuolla tavalla yksin :ashamed:

Jos Sampokeskusta tarkoitat niin siinähän on niitä liikkeitä samassa kerroksessa joista on näköyhteys siihen leikkipaikalle et onhan äiti voinut olla niissä. Ja muutenkin jos on samassa ostoskeskuksessa ollut (toi kyseinen paikka ei ole iso) niin en pidä erityisen kamalana. Itse en omaani jättäisi, mutta riippuu niin lapsesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sampokeskuksen hesessä? :o Luulis et paikan työntekijät olis sille äidille jotain sanoneet kun tuli takasin.

Niinpä.. No ne työntekijät oli siinä kassalla ja me oltiin siinä ihan leikkipaikan viereisessä pöydässä, että tuskin ehtivät hekään mitään sanomaan.

En mie vain käsitä miten joku uskaltaa, 1h15min ainaki se lapsi oli yksin siinä ja sillä välin ei tää äiti käyny kertaakaan katsomassa. Ehtii tapahtua vaikka mitä tuossa ajassa! Onneksi tällä kertaa mitään ei käyny.

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Jos Sampokeskusta tarkoitat niin siinähän on niitä liikkeitä samassa kerroksessa joista on näköyhteys siihen leikkipaikalle et onhan äiti voinut olla niissä. Ja muutenkin jos on samassa ostoskeskuksessa ollut (toi kyseinen paikka ei ole iso) niin en pidä erityisen kamalana. Itse en omaani jättäisi, mutta riippuu niin lapsesta.

Ainaki H&M pusseja oli äidillä, joten tuskin oli niissä viereisissä liikkeissä. Ei se niin älyttömän iso ole, mutta jos lapsi lähtis siellä harhailemaan, niin aika sokkeloinen se on.. Hyvä ettei käynyt mitään. En mie jättäis omaani vaikka kuinka luottaisin!

Yhteistyössä