Kerronko vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uros
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieti tarkkaan motiivejasi tuohon kertomiseen.

Jos haluat vain parantaa huonoa omatuntoasi, niin älä kerro, älä edes parhaalle kaverillesi- Ja tämä siis tilanteessa, ettei tuo pettäminen missään tilanteessa pystyisi muuten paljastumaan. Mielestäni on itsekästä kertoa jos todellakin pettäminen ei ole merkinnyt sinulle mitään, rakastat vaimoasi todella ja haluat hänen kanssaan jatkaa ja vilpittömästi kadut tekojasi. Kertomalla saat vaimollesikin pahan mielen ja pahimmassa tapauksessa johtaa avioeroon. Testeissä kävisin samantien.

Jos on vaarana, että vaimosi saa tietää jotain kautta puuhailuistasi, kerro ennen kuin ehtii kuulla muualta. Ja osoita, että kadut ja teet kaikkesi jotta suhteenne jatkuisi tästä eteenkin päin.

just tätä myös minä tarkotin

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mä en tiedä. Usein miettinyt tätä asiaa, mutta on kovin kakspiippuinen.
Mulla herää heti kysymykset, että miten jatkat työkaverisi kanssa? Ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan? Entä kun tulee seuraavat firman juhlat? Kaduttaako sua?

No kyllähän se kaduttaa.. on se myönnettävä, että paska olo oli jälkeenpäin. Niin kyllä mä näin olen ajatellut että kai sitä naista kannattaa nyt vältellä. :D ettei tule suurempia kiusauksia. Me tosiaan ollaan oltu kavereita, mutta eiköhän se yhteyden pito nyt . Kyllä hän kuiteskin tietää mun perheestäni-

Alkuperäinen kirjoittaja moraaliton:
Saanko oikean käsityksen, et sulla itellä jäi nyt vähän mielen päälle? Kun "pitää vältellä ettei tule kiusauksia"?

Niinpä. Hyväksyisikö tämä 'uros' jos vaimo tekisi samoin? Kunnioituksen puutetta. :|

Tuota noin.

Itse toivoisin toisen kertovan asian, mutta toisaalta en voisi sanoa, että suhde voisi jatkua sen jälkeen. Ehkä voisin yrittää, jos toinen on ollut rehellinen puheissaan, lopputulosta en takaisi. Luultavasti katkeisi kuitenkin riitojen jälkeen. Jos sen sijaan kuulisin asian jostain muusta, en edes haluaisi yrittää enää.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja moraaliton:
Saanko oikean käsityksen, et sulla itellä jäi nyt vähän mielen päälle? Kun "pitää vältellä ettei tule kiusauksia"?

Niinpä. Hyväksyisikö tämä 'uros' jos vaimo tekisi samoin? Kunnioituksen puutetta. :|

no en mä nyt enää kehtaisi valittaakaan jos vaimo olisi saman tehnyt. :( mutta ei siitä hyväkään mieli tulisi, siksi tässä mietinkin että kerronko vai en.

Alkuperäinen kirjoittaja uros:
no en mä nyt enää kehtaisi valittaakaan jos vaimo olisi saman tehnyt. :( mutta ei siitä hyväkään mieli tulisi, siksi tässä mietinkin että kerronko vai en.

Teillähän voisi olla oikein leppoisa muisteluilta, ostat viiniä ja juustoja ja muistelette panojanne - jos siis niistä enää muistatte, mutta kai nyt jotakin on jäänyt mieleen. Onhan se hauska naureskella kaiken maailman tyypeille, jotka jää kertapanoks. Rempseää iltaa vain teille :D

Mun mielestä vaimollasi on oikeus tietää. Olet hänen kanssaan parisuhteessa ja hänen kanssaan sinun pitää asiat selvittää. Salailu on valehtelemista ja aikuiset ihmiset eivät hoida asioita valehtelemalla. Vaan elävät niin, että toiminta kestää päivänvalon. Ja jos sitten tulee tuolla lailla mokattua, aikuinen selvittää asian itse ja kestää toiminnastaan tulevat seuraukset. Sitten vain kestät toisen kiukun ja tulevan epäluuloisuuden ja ehkä sen eronkin. Siitä se ero varmemmin tulee, että sana kiertää ja saavuttaa vihdoin vaimosikin.

Yhteistyössä