Kerronko vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uros
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uros

Vieras
No niin. Eli näin pääsi käymään. Ajattelin tulla kysymään teidän mammojen mielipiteitä kun vaimokekin täällä aina kuulemma viihtyy. Ollaan siis pitkään pidetty yhtä ja liittomme on oikein hyvä, eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Nyt kuitenkin kävi viime viikolla niin, että pikkujoulujen tiimellyksessä tulin pettäneeksi tuota emäntää. En voi tätä humalallakaan perustella, en oikeastaan ollut kännissä, mutta yhden naispuoleisen työkaverin, jonka kanssa muutenkin olen tekemisissä, kanssa tuli mentyä sänkyyn. Tämä nainen on kai pitkään ollut jollain lailla ihastunut mutta kaveruuteen se on jäänyt kun olen kerta varattu ja on perhe ja kaikkea... no, nyt siis petin ja mietin mitä tehdä. Kerronko emännälle vai unohdanko koko jutun? Antaiskohan tuo anteeksi?

No jos olisit mun mies niin kertomalla et pelastais suhdetta, mut saisit hiukan kunniaa tunnustuksesta. Jos taas jättäisit kertomatta ja kuulisin muuta kautta tapahtuneesta niin aika pienen kolon saisit etsiä ittelles piilopaikaks.
Ehkä voidaan siis olla tyytyväisiä ettet ole mun mieheni :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
No jos olisit mun mies niin kertomalla et pelastais suhdetta, mut saisit hiukan kunniaa tunnustuksesta. Jos taas jättäisit kertomatta ja kuulisin muuta kautta tapahtuneesta niin aika pienen kolon saisit etsiä ittelles piilopaikaks.

No onneksi en! Jos tuo minun muijani olisi hiukan leppeämpi...

Ittepä en kertois tossa tilanteessa. Paljon vähemmällä pääsee sekä vaimo että sinä, jos oikeasti jattelet jättäväsi jutun siihen ja tiedät ettei sitä kukaan muu levitä.

Ja musta tollaset jeesustelut "ettei tarvi elää valheessa" on ihan puppua. Kylmä ihminen tai en, niin ei mua ainakaan mikään yks tunteeton pano jää vaivaamaan. Tai vois toki vähän aikaa vaivata, mutta kyllä se menis ohi.

tunnustamalla saat syyllisyyden tunteen pois niskoiltas. Kärsi. Ite oot mokannu. Jos meet kertomaa, siirrät tuskan vaa emännälle ja olet ite helpottunu kun sait sanottuu. Mua on petetty, sain kuulla muualta ja nyt toivon ettei mulle oltais sanottu. Olet soppas keittäny. Nyt on aika syödä... Mut hei, tsemppii sulle ittes kans. Toivottavasti et enempää eukkoos loukkaa. Kukaan ei ansaitse tollasta

Alkuperäinen kirjoittaja moraaliton:
Ittepä en kertois tossa tilanteessa. Paljon vähemmällä pääsee sekä vaimo että sinä, jos oikeasti jattelet jättäväsi jutun siihen ja tiedät ettei sitä kukaan muu levitä.

Ja musta tollaset jeesustelut "ettei tarvi elää valheessa" on ihan puppua. Kylmä ihminen tai en, niin ei mua ainakaan mikään yks tunteeton pano jää vaivaamaan. Tai vois toki vähän aikaa vaivata, mutta kyllä se menis ohi.

Kutakuinkin näin ajattelen myös minä.

Mieti tarkkaan motiivejasi tuohon kertomiseen.

Jos haluat vain parantaa huonoa omatuntoasi, niin älä kerro, älä edes parhaalle kaverillesi- Ja tämä siis tilanteessa, ettei tuo pettäminen missään tilanteessa pystyisi muuten paljastumaan. Mielestäni on itsekästä kertoa jos todellakin pettäminen ei ole merkinnyt sinulle mitään, rakastat vaimoasi todella ja haluat hänen kanssaan jatkaa ja vilpittömästi kadut tekojasi. Kertomalla saat vaimollesikin pahan mielen ja pahimmassa tapauksessa johtaa avioeroon. Testeissä kävisin samantien.

Jos on vaarana, että vaimosi saa tietää jotain kautta puuhailuistasi, kerro ennen kuin ehtii kuulla muualta. Ja osoita, että kadut ja teet kaikkesi jotta suhteenne jatkuisi tästä eteenkin päin.

minä haluaisin että mun mies kertoisi.
tuollaset asiat ne tuppaa kuitenkin jostain esiin putkahtamaan aikojen saatossa. mitäs jos se ihastunut nainen katkeruuksissaan tai muissaan tulee asian esille läväyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja uros:

Sulla on kyllä tosi ärsyttävä asenne! Petit ja nyt sit muijan on leppeä joo voihan sille kertoa. Pilaat samalla sen elämänkin, jos se on täysin siinä uskossa ettei sen kultajyvä voi pettää. Idiootti. Mua kans tuollainen mammanpoika petti ja kenkää sai. Toivottavasti sinäkin.

Naisilla on miehistä kummallisia harhakuvitelmia. Vaikka et mitenkään poikkea meistä muista miehistä seksikäyttäytymiseltäsi, sinun ei kannata kertoa tapauksesta vaimollesi, koska hän kuvittelee, ettei mies voi pettää jos rakastaa vaimoaan.

On tehty tutkimuksia, joissa kaunis nainen menee ehdottamaan miehille seksiä. Lähes kaikki miehet suostuvat riippumatta siitä ovatko vapaita vai ei, ja ne jotka eivät suostu, ovat oletettavasti homoseksuaaleja. Kun vastaavia testejä on tehty naisille - kaikki ovat sanoneet ei.

Tässä kerrotaan eräästä tutkimuksesta:

http://www.mindhacks.com/blog/2007/09/would_you_go_to_bed_.html

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kutakuinkin näin ajattelen myös minä.

ei se ole jeesustelua vaikka te ette niin ajattele.
emmä ainakaan haluis olla ja elää valheessa. mulle tuo logiikka tuo mieleen vaan että kaikkea saa tehdä, kunhan ei kerro tai jää kiinni.

Mä en tiedä. Usein miettinyt tätä asiaa, mutta on kovin kakspiippuinen.
Mulla herää heti kysymykset, että miten jatkat työkaverisi kanssa? Ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan? Entä kun tulee seuraavat firman juhlat? Kaduttaako sua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi petit?

No, miksi yleensä kukaan tekee mitään mitä katuu jälkeen päin?

Tuskin kukaan tollaseen osaa vastata.. Halutti? Olin huomionkipeä?

Niin katos en tiedä. Rakastan kyllä vaimoani mutta jotenkin se järki vaan pakeni kun se nainen tuntui halukkaalta.. tilaisuus tekee varkaan kai??

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ei se ole jeesustelua vaikka te ette niin ajattele.
emmä ainakaan haluis olla ja elää valheessa. mulle tuo logiikka tuo mieleen vaan että kaikkea saa tehdä, kunhan ei kerro tai jää kiinni.

Niinpä niin!
Minusta petetty osapuoli on oikeutettu tietämään tilanteesta. Ei siksi, että pettäjä saisi puhtaamman omatunnon, vaan siksi, että petetty osapuoli saisi päättää suhteen kohtalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieti tarkkaan motiivejasi tuohon kertomiseen.

Jos haluat vain parantaa huonoa omatuntoasi, niin älä kerro, älä edes parhaalle kaverillesi- Ja tämä siis tilanteessa, ettei tuo pettäminen missään tilanteessa pystyisi muuten paljastumaan. Mielestäni on itsekästä kertoa jos todellakin pettäminen ei ole merkinnyt sinulle mitään, rakastat vaimoasi todella ja haluat hänen kanssaan jatkaa ja vilpittömästi kadut tekojasi. Kertomalla saat vaimollesikin pahan mielen ja pahimmassa tapauksessa johtaa avioeroon. Testeissä kävisin samantien.

Jos on vaarana, että vaimosi saa tietää jotain kautta puuhailuistasi, kerro ennen kuin ehtii kuulla muualta. Ja osoita, että kadut ja teet kaikkesi jotta suhteenne jatkuisi tästä eteenkin päin.

just tätä myös minä tarkotin

Alkuperäinen kirjoittaja uros:

Meillä on pelisäännöt selvät molemmin puolin eikä kumpikaan edes kuvittele et suhde jatkuis vieraissa käynnin jälkeen. Ja taas toisaalta miks jatkaa suhdetta jos ei sen vertaa kunnioita sen suhteen molempia osapuolia et olis loukkaamatta toista?
Noh toivotaan et uroksen kotoo löytyy eri ajatusmaailman kans elävä nainen.

Yhteistyössä