kerron ku en voi kertoa muille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmissaan

Vieras
mies ryyppäs koko yön ja aamulla oli viel hereillä, ei tosin kännissä huomattavasti. sen piti viiä koira ku se on nyt ollu sen vastuulla kunnes synnytän ja mulla oli aika labraan. no mies sit nukahti juuri ennen ku olis pitäny lähtee ja mun piti sit valita koiran ja labran välillä...
en valita, purkaudun vaa ku en kehtaa muille kertoo. itse olen valinnut mieheni.

jees.. huoh..

Alkuperäinen kirjoittaja harmissaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos koira pitää käyttää ulkona kusella ei se niin kauan vie ettei labraan ehdi.

no kello oli tasan ja 10 yli olis ollu labra aika. koiran sit kusetin.

Harmittaa varmaan miehen ryyppääminen.
Mutta jos jo edellisenä iltana aloittanut,voi varautua siihen ettei tokene aamulla koiraa kusettamaan ja herää sitten itse hieman aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
harmi. ei sun tarvi sun miestä hävetä. olo kevenee jos kerrot ystävälle :)
miehen ryyppääminen ei ole sun vika :)

kyllä mä häpeen. en jaksa aina tilittää miehen töppäilyistä, vaikka ystävät sanoneet että toki saa tilittää, ni en mä jaksa. tulee itellekki tyhmä olo että kui mä jaksan tällast. siis nyt on menny harvinaisen hyvin muuten mut eilen se turvautui taas päihteisiin ku tuli vaikea hetki.
mielummin esitän että kaikki hyvin ja muutan omia asenteitani.

Olis kai koiran voinu ottaa labrareissulle mukaan ja vaikka pistää johonkin puuhun kiinni? Kyllä nyt ihmiset käy kaupassakin niin että koira odottaa ulkona, ainakin joskus. Pari minuuttia menee pissattamiseen, ei se nyt ole syy jättää labrakäyntiä väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplaäippä08:
Ilkeä sanoa mutta olisit sä varmaan voinut sen koiran käydä pissittämässä jo aiemmin, jos miehen tilanne oli tiedossa että on kännissä kuin käki.

Niinpä.

Ja sanonpa vielä tämänkin, vaikka ei kysytty: miksi joku suostuu elämään tuollaisen äijänkutaleen kanssa? :x

Et kai vaan ole mun ystäväni...? :/ *muoks* et oo, niiden koira ei ole rotikka.

Ilkeä sanoa mutta olisit sä varmaan voinut sen koiran käydä pissittämässä jo aiemmin, jos miehen tilanne oli tiedossa että on kännissä kuin käki.

niin olisinki jos mies olisi ollu kännissä ku käki, mut ei ollu. oli se hyväs kunnos ja sano että tottakai vie koiran. ja mä en antais sen koskea koiraan jos se olis perseet olalla. meil on niin vaikee koira että on kännissä vastuutonta lähteä sitä ulkoiluttaa. arvioin miehen kunnon siinä ja totesin omassa päässäni että ei se sen pahemmin ku että olis pari kaljaa ottanu. oli se vissii useemman tunnin ollu jo juomatta ku musaa teki. mutta siis ei ollu nukkunu ollenkaa vissii ja sit nukahti just ku olis pitäny mennä...

Olis kai koiran voinu ottaa labrareissulle mukaan ja vaikka pistää johonkin puuhun kiinni? Kyllä nyt ihmiset käy kaupassakin niin että koira odottaa ulkona, ainakin joskus. Pari minuuttia menee pissattamiseen, ei se nyt ole syy jättää labrakäyntiä väliin.

Mä en ikinä jättäis koiria kiinni mihinkään kaupaneteen tms.

Mä olisin kusettanut koiran ja mennyt labraan sitten sen 2 min myöhässä.

meil on aika vartioiva rotikka, ni en sitä mielellää jätä ulos missä paljon ihmisiä pyörii. siin se olis vaa stressannu ja räyhänny. vaikka kyllä mielessä kävi. niin, kai mä olisin sinne kerinny ku kotona olin vartin yli ja sit tästä kävelee mun vauhtia noin 10 min terveysasemalle. ni en tiä olisko ottanu mua enää puolelta vastaa..?
mä en oikee nopeemmin koiraa olis voinu pissattaa ku kerrostalossa asutaa ni ei o kohteliasta tohon pihalle pissattaa ja mä kävelen hitaasti ku on raskausviikkoja aika paljon, nii ja koiral oli kakkahätäki viel siihen kaupanpäälle..

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Niinpä.

Ja sanonpa vielä tämänkin, vaikka ei kysytty: miksi joku suostuu elämään tuollaisen äijänkutaleen kanssa? :x

Et kai vaan ole mun ystäväni...? :/

olen valintani tehnyt, enkä ala suhdettamme puolustelemaan täällä. meillä on kaikilla henkilökohtaiset ongelmamme.

ja en ole ystäväsi :)

olen valintani tehnyt, enkä ala suhdettamme puolustelemaan täällä. meillä on kaikilla henkilökohtaiset ongelmamme.
Toisilla suuremmat, toisilla pienemmät. Toisilla ne vaikuttaa perhe-elämään, toisilla ei.

Mutta vakka tosiaan valitsee kantensa ihan itse, eikä asia mulle kuulu, vaikka koitkin tarvetta purkaantua julkisella keskustelupalstalla ja ylläpidät oikeassa elämässä kulisseja onnellisesta liitosta :flower:

Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toisilla suuremmat, toisilla pienemmät. Toisilla ne vaikuttaa perhe-elämään, toisilla ei.

Mutta vakka tosiaan valitsee kantensa ihan itse, eikä asia mulle kuulu, vaikka koitkin tarvetta purkaantua julkisella keskustelupalstalla ja ylläpidät oikeassa elämässä kulisseja onnellisesta liitosta :flower:

Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.

kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Etko saanut sita miesta hereille? Ma olisin repinyt ylos, kun kerran lupasi vieda.

mä oon yrittäny sit kolme vuotta repii ylös ja ku se nukahtaa ni siihen ei mikää enää auta. varsinkaa jos hieman alkoo veressä!
ja siis monesti ku se on käyny päikkäreille ja pyytäny mua herättää tunnin päästä ni ei mul o mitää toivoo sitä herättää ku ei se herää :D
nykyää sanonki sille että en herätä ku et herää. hyvät unenlahjat sillä...

Öö, ja mitä teidän elämästä tulee sit kun vauva syntyy, jos miehen on heikkona hetkenä pakko tarttua pulloon? Siinä ko vauva vaan huutaa ja huutaa, niin... hui, mä en edes uskalla ajatella. :|

Alkuperäinen kirjoittaja apua...:
Öö, ja mitä teidän elämästä tulee sit kun vauva syntyy, jos miehen on heikkona hetkenä pakko tarttua pulloon? Siinä ko vauva vaan huutaa ja huutaa, niin... hui, mä en edes uskalla ajatella. :|

niinpä, sanos muuta.
mutta kai niitä kunnollisia lapsia on kasvanu alkkisperheissä ja narkki perheissäkin?
ja meillä tilanne ei ihan lähellekkään sellaista..

Täällä joku miettii mitä elämästä tulee vauvan kans ku mies on tollanen. Minä mietin mitä tulee elämästä vauvan kans jos koira on tollanen. Vartioiva rotikka, kuten asian ilmaisit. Ja kerroit myös että kännissä et anna miehelle koiraa lainkaan kun on niin vaativa. MItähän mahtaa tulla koiran mieleen ku vauva tulee ja vie sen paikan. Hui.

Yhteistyössä