Kerron kesästäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli terve vaan kaikille! Ajattelin että voisin kertoa kesästäni koska olen jo pitkään halunnut kertoa mutta ei oikein ole kelle kertoa kun ei ole kavereita... Btw täällä voin onneksi kertoa siitä. Eli olin alkukesästä mökillä. Olin siellä perheen kanssa ja serkut tuli käymään. Oli kivaa! Ja tosiaan mennään ihan muutaman päivän kuluttua Tanskaan. Olen niin innoissani! Ollaan siellä noin puolitoista viikkoa. Mennään ainakin Lego landiin ja silleen. Yövytään hotellissa. Aiotaan myös shoppailla paljon. Pakkaan mukaan ainakin Schleich hevos leluja, paljon kesä vaatteita, pehmolelun, skin carte tuotteita ja heppakirjoja. Sitten kun tullaan sieltä Tanskan reissusta niin aion nähdä serkkuja ja silleen. Sitten mennään myös Lappiin mummolaan pariksi viikoksi ensi kuussa. Menen myöskin loppu kesästä tapaamaan pikkuserkkuja. Mutta niin. Kiitos, kun luit ja toivottavasti juuri sinulla on ihana kesä 💗

Kuulostaa kivalta kesältä. Monenlaista erilaista tekemistä. Tanskan matkasta tulee varmasti kivoja uusia kokemuksia. Pääset ehkä puhumaan myös englantia. Hyvää loppukesää!

Eli terve vaan kaikille! Ajattelin että voisin kertoa kesästäni koska olen jo pitkään halunnut kertoa mutta ei oikein ole kelle kertoa kun ei ole kavereita... Btw täällä voin onneksi kertoa siitä. Eli olin alkukesästä mökillä. Olin siellä perheen kanssa ja serkut tuli käymään. Oli kivaa! Ja tosiaan mennään ihan muutaman päivän kuluttua Tanskaan. Olen niin innoissani! Ollaan siellä noin puolitoista viikkoa. Mennään ainakin Lego landiin ja silleen. Yövytään hotellissa. Aiotaan myös shoppailla paljon. Pakkaan mukaan ainakin Schleich hevos leluja, paljon kesä vaatteita, pehmolelun, skin carte tuotteita ja heppakirjoja. Sitten kun tullaan sieltä Tanskan reissusta niin aion nähdä serkkuja ja silleen. Sitten mennään myös Lappiin mummolaan pariksi viikoksi ensi kuussa. Menen myöskin loppu kesästä tapaamaan pikkuserkkuja. Mutta niin. Kiitos, kun luit ja toivottavasti juuri sinulla on ihana kesä
❤️ Kiitos itsellesi, ihanaa luettavaa. Hyvää kesää sinulle ja omaisillesi, töissä ja lomilla 🌞👍🏻🤗

Eli terve vaan kaikille! Ajattelin että voisin kertoa kesästäni koska olen jo pitkään halunnut kertoa mutta ei oikein ole kelle kertoa kun ei ole kavereita... Btw täällä voin onneksi kertoa siitä. Eli olin alkukesästä mökillä. Olin siellä perheen kanssa ja serkut tuli käymään. Oli kivaa! Ja tosiaan mennään ihan muutaman päivän kuluttua Tanskaan. Olen niin innoissani! Ollaan siellä noin puolitoista viikkoa. Mennään ainakin Lego landiin ja silleen. Yövytään hotellissa. Aiotaan myös shoppailla paljon. Pakkaan mukaan ainakin Schleich hevos leluja, paljon kesä vaatteita, pehmolelun, skin carte tuotteita ja heppakirjoja. Sitten kun tullaan sieltä Tanskan reissusta niin aion nähdä serkkuja ja silleen. Sitten mennään myös Lappiin mummolaan pariksi viikoksi ensi kuussa. Menen myöskin loppu kesästä tapaamaan pikkuserkkuja. Mutta niin. Kiitos, kun luit ja toivottavasti juuri sinulla on ihana kesä
Et käynyt keppihevostelun SM-kisoissa?

keppihevostensm-kepparit-keppihevonen-seinajoki-areena-estemestaruus.jpg

Et käynyt keppihevostelun SM-kisoissa?
Tutustuin tossa yhteen entiseen baarinomistajaan nainen nih se tekee keppihevosia ja ne maksaa en nyt äkkiä muista paljo yks maksoikaan. Mut kehtaisitko sinä tai joku muu osallistua keppihevos leikkeihin ite ehkä passaan ton homman 😁 mut sitku palkinto potissa on miltsi ni kirmaan kuin nuori ori😁🤑 mikä olisi teille se summa et juoksisitte keppihevosen kaa muiden nähtävillä?

Ihanaa, että sinulla on paljon tekemistä kesälle, mutta kurjaa, että ei ole kavereita, joille jakaa tekemisiä. Onko sinulla koulussa kuitenkin kavereita, joita näet sitten syksyllä taas?

Ihanaa, että sinulla on paljon tekemistä kesälle, mutta kurjaa, että ei ole kavereita, joille jakaa tekemisiä. Onko sinulla koulussa kuitenkin kavereita, joita näet sitten syksyllä taas?
Mut sillä perhettä ja eikö serkku voi olla kaveri tai ystävä jos sen kaa tulee hyvin toimeen? Itellä oliko 12 serkkua ja en oo kenenkään kaa tekemisis vaik lapsena oltiin. On onni olla hyvä perhe joka on hyvä tiimi. Tarviiko siihen sit vältsii kavereita ainakaan liikaa toki jos mä olisin parisuhtees ni kait sitä äijä menookin kaipais vai onko päätön koheltaminen edes hyväksyttävää mielestänne?

Mut sillä perhettä ja eikö serkku voi olla kaveri tai ystävä jos sen kaa tulee hyvin toimeen? Itellä oliko 12 serkkua ja en oo kenenkään kaa tekemisis vaik lapsena oltiin. On onni olla hyvä perhe joka on hyvä tiimi. Tarviiko siihen sit vältsii kavereita ainakaan liikaa toki jos mä olisin parisuhtees ni kait sitä äijä menookin kaipais vai onko päätön koheltaminen edes hyväksyttävää mielestänne?
Mun mies ei oo koheltanut kertaakaan puolen vuosisadan aikana. Turhaa varmaan

Yhteistyössä