Kerroin vaimolle suhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainoa jota säälin tässä tapauksessa on tuon miehen vaimo..sinulle ei kyllä irtoa yhtään sympatiapisteitä,samat sanat sille ukon rentullekki! Kyllä täältä talosta lähtis ukko aika nopeasti pihalle jos minulle joku ilmottaisi että sillä on suhde mieheeni! Vaikka tiedän etten pärjäisi kovin helpolla lasten kanssa,niin kyllä ukko joutuisi aika nopeasti pihamaalle miettimään tekosiaan!Jospa nyt olisit edes raskaana niin saisit ikuisen muiston tuota kyseisestä tapahtumasta :D No joo,meni pilkan puolelle...mutta en vain voi käsittää naisia jotka sekaantuu miehiin jotka on jo naimisissa/parisuhteessa,TAI niitä miehiä jotka lähtee hakemaan suhdetta vaikka on jo emäntä talossa..hoh hoijaa!

MIes lähti leikkiin niin ihan oikein että kärähti. AP :lla ei ole mitään velvoitteita jos kerran on sinkku. Ja vaimon kannalta ihan oikein että meni kertomaan, ehkä koko perheen kannalta. Nyt vain kävi näin. Ootko raskaana ap?

1. Olit hölmö kun rakastuit varattuun
2. Teit kuitenkin oikean teon kun paljastit petturin
3. Toivottavasti vaimo toipuu ja jättää miehen

Jos mun mies pettäisi, minä haluaisin ja toivoisin että jollakin olisi munat tulla se asia minulle kertomaan.

Yhteistyössä