[QUOTE="Kullervo";22583001]Kyynel.
Miljardi ihmistä näkee nälkää. Ollaan onnellisia että me voimme murehtia jotain niin tyhjänpäiväistä kuin taitoluistelun harjoittelu. Että ihan sosiaalitoimesta pitäisi tähän rahaa saada? Voi kun eivät vanhempani tajunneet hakea minulle lapsena sossusta golfmailoja tai rata-autoa.
Hae kirppikseltä koko porukalle luistimet ja menkää luonnon jäälle luistelemaan. Samalla pilkitte evästä pöytään, niin tulee luistinten kustannukset katettua nopeasti.[/QUOTE]
Tämä on inhottavimpia kommentteja taas mitä olen lukenut pitkään aikaan. Osa itse vaikeassa tilanteessa olevista tuntuu katkeroituvan niin, että eivät kykene tippaakaan empatiaan. Tietysti se on vaikea asia jos joutuu lopettamaan harrastuksen, jossa on lahjakas ja josta nauttii!
Mutta käsittämätön maksu, sehän tekee melkein tuhat euroa lukukaudessa, eihän kellään ole sellaiseen oikeasti varaa. Minulla on yksinhuoltajana 1-vuotias lapsi ja tosi vaikea maksaa 80 euroa syyslukukaudesta muskariin. Etsin halvempaa harrastusta. Voisin tietysti katkeroitua ja alkaa vaan sanoa että "empä minäkään pääse lapsen kanssa edes kotieläintarhaan ja laivaristeilylle" mutta sanonpa mielummin että kaikki sympatiat teidän perheellenne ja toivottavasti kaikki järjestyy! Ehkä löytyy jonkunlainen säätiö tai muu joka voisi auttaa? Tai voisitteko saada edes maksuista alennusta, tuo maksuhan on täysin kohtuuton?