Kerroin miehelleni tutkimuksesta, jonka mukaan helle rasittaa ylipainoisia enemmän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *huokaus*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*huokaus*

Vieras
Mieheni tuhahti että "no kaikkea ne tutkii, ei pidä paikkaansa, minä ainakin jaksan ihan samallatavalla kuin hoikempanakin!"

Tänään sitten tehtiin puuhommia naapuruston kanssa. Arvatkaa kuka läähätti ja puuskutti melkein heti aloitettuamme... näytti sille, että saa sydärin :(

Mikä siinä on, ettei tajua asiaa. Sitä, että ylipaino on oikeesti haitaksi elämiselle. Se on hirvee terveysriski ja täytyy myöntää, että siellä puuhommissa miehet ilman paitoja.. niin ei se mun mies kyllä kovin komea näky ollut :(

Alkuperäinen kirjoittaja *huokaus*:
Mieheni tuhahti että "no kaikkea ne tutkii, ei pidä paikkaansa, minä ainakin jaksan ihan samallatavalla kuin hoikempanakin!"

Tänään sitten tehtiin puuhommia naapuruston kanssa. Arvatkaa kuka läähätti ja puuskutti melkein heti aloitettuamme... näytti sille, että saa sydärin :(

Mikä siinä on, ettei tajua asiaa. Sitä, että ylipaino on oikeesti haitaksi elämiselle. Se on hirvee terveysriski ja täytyy myöntää, että siellä puuhommissa miehet ilman paitoja.. niin ei se mun mies kyllä kovin komea näky ollut :(

Mä en ole ylipainoinen mutta varmasti tuossa tilnateessa läähättäisin ensimmäisenä. En vaan kestä hellettä.

Miksi asiat pitää tehdä niin hankalaksi, ei miehesi olisi mikään pakko ollut mennä tekemään yhtään mitään jos kunto on huono, ei toisia saa pakottaa viimeisillään tekemään ruumiillista työtä, jos itse jaksat paremmin niin tee se miehesi puolesta äläkä syytä häntä.

Miksi oot ottanut ylipainoisen miehen jos ei puuhommiin pysty ja ulkonäöstäkin valitat?

Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:

Miksi oot ottanut ylipainoisen miehen jos ei puuhommiin pysty ja ulkonäöstäkin valitat?

En ottanut mutta se on lihonnu n. 35kg tässä 13 vuoden aikana ja alan olla huolissani. Se on ns. omenalihava vielä, kaikista vaarallisinta lajia.

mun tuli paha mieli sun miehen puolesta tuon ulkonäköarvostelun vuoksi :(
mun miehelläkin on löysä masu, mut se on musta silti maailman seksikkäin ja ihanin namu! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun tuli paha mieli sun miehen puolesta tuon ulkonäköarvostelun vuoksi :(
mun miehelläkin on löysä masu, mut se on musta silti maailman seksikkäin ja ihanin namu! =)

Ketä huijaat?

Oikeesti, mun miehellä ei ole mikään "hieman löysä masu" vaan kottikärryullä työnneltävä punainen ja pinkeä jumppapallo!

Yhteistyössä