Se oli jo eilen "ulkoilemassa" ja kiitos, emme tarvite tämän ENEMPÄÄ sisältöä elämäämmeAlkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ehdota miehelles että lähtee vaikka kavereidensa kanssa vähän "ulkoilemaan" ja etsimään sisältöä elämäänsä.
Tai siis voi mutta ei välttämättä tiedä että on sun kirjoittamia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ei se tiedä nikkiäsi,ei voi lukea sun juttuja.
tää on hyvä, näin teen... jätän sivut tähän auki kun meen nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja voi peura:avaa liuta ketjuja hirveistä pillutaudeista ja menkkavuodoista jne harmaana ja pyydä se silloin koneelle
no näin just, et näkee mitä olen kirjoitellut, esim hänestä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vakuuta:No vakuutat sille, että voihan se tällä kirjautumattakin lueskella juttuja. Vai nytkö hän keksi, että tulis lukemaan, kun kuuli, että sinä olet kirjautunut?
No lukekaa sitten vieri vieressä näitä juttuja. Ja voitte vielä oikein kommentoida toistenne juttuja, pitäkää vaan kaksi selainta auki. Ai miten mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Se oli jo eilen "ulkoilemassa" ja kiitos, emme tarvite tämän ENEMPÄÄ sisältöä elämäämmeAlkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ehdota miehelles että lähtee vaikka kavereidensa kanssa vähän "ulkoilemaan" ja etsimään sisältöä elämäänsä.
Et oo ainoa...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no mä vähän luulen, että sulla on ollut kyllä tunnukset jo ennen tätä päivääkin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no mä vähän luulen, että sulla on ollut kyllä tunnukset jo ennen tätä päivääkin. :xmas:
Ei kait se oo se yks? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Et oo ainoa...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no mä vähän luulen, että sulla on ollut kyllä tunnukset jo ennen tätä päivääkin. :xmas: