MITÄ sä sitten ajattelit jos menit tuollaista sanomaan ajattelematta että se voisi johtaa eroon?Alkuperäinen kirjoittaja elämääkö vain;28333342:En minä ole eroa ajatellut vaan mies sitä ajatteli,että onko viisasta jatkaa.
Jotenkin sitä pitäisi lähteä tätä pulmaa purkamaan. Hyvä tuo mies on,tekee paljo töitä,myös kotoan ja rakastaa lapsia ja minuaKannattaa tosiaan miettiä missä mättää ja mitä muuttamalla saisit elämänilosi takaisin. Mielellään yhdessä miehen kanssa, ja vielä tosiaan suosittelen uudelleen sitä ammattiauttajaa! Hyviä miehiä ei kasva puissa
Ajattelin kertoa mitä mä tunnen tai miltä minusta tuntuu. Pakko oli vain sanoa,en voi sitä sisälläkäään pitää ja elää valheessa. tokihan mieskin oli huomannut jo,että väistelen kosketuksia,mutta ei osannut ajatella tällaista.MITÄ sä sitten ajattelit jos menit tuollaista sanomaan ajattelematta että se voisi johtaa eroon?
Tai sitten on niin, että jokaisella tarpeet muuttuvat vuosien varrella. Parisuhteen vanhat rutiinit eivät enää toimi eivätkä tyydytä uusia tarpeita. Kumppani on ihmeissään, kun uskoo toimivansa puolison mieliksi, eikä tämä yhtäkkiä olekaan toiselle ok. Seksi voi rutinoitua, ärsyttää käydä suihkussa aina samassa järjestyksessä, arki on tylsää. Yhtäkkiä luulee, ettei rakasta enää, elämä ja rakkaus ovat kuivahtaneet.Alkuperäinen kirjoittaja elämääkö vain;28333364:Taidan olla on/off ihminen tämän rakastamisen suhteen
Mitäs jos sä et sanoisi enää sanaakaan kun et msitään mitään tiedä.no niin onhan se aika vaihtaa ukkoa/maisemaa kun menee tunteidensa mukaan. Etkös sä sen saman ole tehnyt aikaisemminkin kun erosit edeltävästä miehestä? Siinä ei kannata järkeään käyttää senkun rikkoo vaan lastensa kodin jälleen kerran...ja jättää miehen toipuilemaan yksinään hylätyksi tulemisesta. Kato, sun tunteethan vaihtelee niin eiku eletään niiden mukaan vaan...
hohhoijaa...siis oikeasti, mä en käsitä tuollaisia tunnehörhöjä, jotka kuitenkin ovat itse asiassa kyvyttömiä empatiaan...muiden tunteilla kun ei ole väliä, vaan ainoastaan niillä omilla. sääli lapsia ja sääli miestä.
Sulla luultavasti vielä on se vaihe menossa, jossa rakkaus on paitsi ihana tunne, niin oloa että joku hoivaa. Se tuottaa tuon, että silloin kun näet ihannemiehen piirteitä miehessä, saatat kokea lämpöä, mutta kun hän on tuhma ja tyhmä, koet pelkoa, turvallisuudentunteen katoamisen ja inhoat häntä siitä, että sai huiputettua sinut uskomaan että häneen voi luottaa.Alkuperäinen kirjoittaja elämääkö vain;28333314:On sitä ollut pidemmän aikaa,mutta se menee ja tulee. Jossain vaiheessa taas tuntuu,että välitän ja hirmuisesti rakastan,mutta sitten se taas katoaa. Siihen ei tarvita paljoa,että tunne katoaa. Tunne on hiuskarvan varassa.
Tuntuu,että olisi ns helpompi hengittää kun ei olisi naimisissa. Kadun,ehkä liian hätiöityä päätöstä. Mise tahtoi kovasti naimsiiin ja itse sitä yritin toppuutella,mutta päädyin kuitnekin kyllä sanaan.Elämä ei ole kohdellut meitä parhaalla mahdollisella tavalla ja se tuottaa osaksi tunneailahteluja
Olen toki,mutta nämä oli ensimmäiset mihin hänessä ihastuin ja lopulta rakastuin.Et siis ole koskaan rakastunut miehesi ulkonäköön? Ei ihme, ettei haluta... Ite rakastuin mieheni luonteeseen, hymyyn JA ulkonäköön, ja 8 vuoden jälkeen haluttaa edelleen
Voisi hävetä se joka kirjoitti sen viestin mihin tämä vastaus on. Täällä tuomitaan ja oletetaan asioita niin herkästi. Kun on itsellä vain vähän elämäkokemusta ja on kapeakatseinen niin tekee vääriä, negatiivisia oletuksia mutta niitä ei tarvitsisi päästää typerästä päästään ulos.Alkuperäinen kirjoittaja elämääkö vain;28333419:Mitäs jos sä et sanoisi enää sanaakaan kun et msitään mitään tiedä.
Sen verta voin valaista sua,että ex mieheni kuoli auto-onnettemuudessa lapsien ollessa 2,5 ja 4v. Elin lasten kanssa komistaan 8v ennen kuin aloitin uuden suhteen
Tuo riski pitää tietysti ottaa ja ottaa vastaan se mitä tulee.Voisi hävetä se joka kirjoitti sen viestin mihin tämä vastaus on. Täällä tuomitaan ja oletetaan asioita niin herkästi. Kun on itsellä vain vähän elämäkokemusta ja on kapeakatseinen niin tekee vääriä, negatiivisia oletuksia mutta niitä ei tarvitsisi päästää typerästä päästään ulos.
Noniin. Eli et voi syyttää itseäsi tästä kun olet rakkaudesta miehen nainut, minä aina sanon että kaikella on tarkoituksensa. Enä usko että 'turvallisessa ja mukavassa' miehessä on mitään vikaa. Sitä vaan oikeasti hyvin usein tulee sokeaksi kaikelle sille mikä elämässä on hyvin, mistä kannattaa olla onnellinen ja kiitollinen ja alkaa kaivata vaihtelua ja jännitystä elämään. Voittehan kokeilla asumuseroa, jos luulet että olisit onnellisempi yksin.Alkuperäinen kirjoittaja elämääkö vain;28333509:Kyllä nämä tunteet on tullut naimisiin menon jälkeen ja itesän sen,että olin tökerö kun noin sanoin.
Totta, kaikki riippuu niin siitä, mitä odottaa suhteelta. Kaikkia tällainen kumppanuus ei kuitenkaan tyydytä.Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;28333525:Miljoonat intialaiset väittävät olevansa onnellisia tällä reseptillä.