KERRO UNELMATYÖSTÄSI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
töihin menee mielellään, siellä viihtyy vaikka ei aina tilanteet niin herkullisia ole.
olen ainakin hyvässä työpaikassa jos en unelma...

Haluaisin toimia psykologina/terapeuttina tai hoitsuna. Kätilönkin työ tuntuu aika upealta.

Ei vaan ole mitään järkeä kun nykyjobissa tienaan reippaasti enemmän vaikkei olekaan yhtä ihanaa:(

Mun unelmatyö olis spätilö eli kätilö.
Mulla on ollut yksi unelmatyöpaikka, ja se oli sellainen, että joka aamu heräsin mielelläni töihin. Ikinä en miettinyt, että pitääkö taas helvetti sinne mennä, vaan innolla hyppäsin sängystä. Työporukka oli suurimmaksi osaksi kiva, pari mätämunaa, mutta ne tiedettiin sellaisiksi joten ei haitannut hirveesti. Oli kouluttautumismahdollisuuksia, kursseja ja luentoja. Joka kuussa henkilöstökokous, joka toimi tosi hyvin. Pomo oli mukava ja helposti lähestyttävä, kiva ihminen, työtäpelkäämätön ja tykkäsi hommata asiat kuntoon. Ei ollut syrjimistä tai kiusaamista, kaikki tulivat toimeen keskenään. Tarpeeksi vastuuta, mutta myös tukea. Työ oli mukavaa, ihmisläheistä. Ympäristö oli mielllyttävä. Työpaikalla ilmainen ruokailu. Asuin lähellä työpaikkaa. Palkka oli sopiva.

En osaa nimetä unelmatyötäni, mutta se on selvää että jotain luovaa sen pitää olla eikä paljoa ihmisiä ympärillä... Näkee sitten joskus mihin päädyn kun työt/opiskelu on taas ajankohtaista.

Yhteistyössä