Kerro robotti-imurista :)

• Viestiketjun aloittaja "neitinokkonen"
  • Ensimmäinen viesti
"neitinokkonen"
Kiinnostaisi kovasti kuulla kehuja/haukkuja robotti-imureista :) Hankintalistalla on mutta ei mitään käryä millainen kannattaisi..

Sen verran olen ennakoinut -ihan siis perinteistä imurointiakin ajatellen- uutta kotia kalustaessa/sisustaessa että kalusteissa on sokkeli tai sitten niin että alle sopii reilusti siivoamaan. Nukkamattoja tai muitakaan muhkeita en aio hankkia.

Kuinka usein käytät robottia ja kuinka usein imuroit itse? Onko robotti helpottanut siivousta niin ettet enää luopuisi siitä?

Kerro kerro mitä vain :)

Pätevä peli, kun haluaa lykätä siivouspäivää. Ei yllä samanlaiseen jälkeen, kun itse imuroidessa. Meillä ei ole kynnyksiä, ja huonekaluja on minimalistisesti. Paksummat matot vedetään rullalle ja nostetaan sohvalle. Tuolit kannattaa nostaa pöydille, sillä "jalkaviidakko" on liikaa jopa testivoittajalle (neato). Tekee suhta hyvää jälkeä, mutta ei ota aina kaikkia nurkkia, ja joskus ei tajua jotain huonetta, vaikka skanneilee yleensä putkeen. Kauheaa meteliä pitää, joten imuri tekee työnsä kun me lähdemme vaikkapa ostoksille.

Imuroi
Meillä koira kodissa ihan ehdoton peli ja tosiaan niinkuin edellinen vastasi niin ei yllä normaalin imuroinnin tasolle. Meillä jää aina kiinni nukkamattoon ja se on hieman rasittavaa. Saattaa muutenkin ajaa itsensä sellaisiin nurkkiin että ei sitten pääse niistä pois. Voi tosiaan lykätä siivousta hieman sen avulla. Meilläkin pitää aika kovaa meteliä. Suosittelen ostamaan hyvän eli hieman kalliimman sillä niillä halvoilla ei taida tehdä oikein mitään, koska meilläkin oli kallis versio ja en nyt sitä silti minään imurointi ihmeenä pidä.

HippuTAR
Munäiti osti tollasen pari kuukautta sitten. On se ollut tyytyväinen, ainoat viat on just se kun ei imuroi nurkkia ja sitten äitille on sellanen kevyt muovimatto eteises niin sen toi imuri aina ryttää. Kaikista matoista joutui hapsut leikkaamaan lyhyemmäksi. Sohviin pitäis ostaa korkeammat jalat, homma jonka mä lupasin hoitaa mutta on vielä hoitamatta :ashamed:
On muistaakseni joku Samsungin malli ja se on tosi hiljainen.

Yhteistyössä