Kerro mitä olet syönyt viim. vrk:n aikana (metsolan aloituksen innoittamana )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZäDäM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZäDäM

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
3 633
1
36
Eli kaikki tänne vaan kertomaan mitä perheenne on syönyt viim. vrk:n aikana.

Mä aloitan.
To pikkujugurtit + 4 papria ja vettä, lihapasteijaa , perunoita+ jauhelihakastiketta sekä minitomaatteja, jäätelöä, riisipuuroa. Juomana vettä tai mehua. Itse söin voileivän, ,perunoita + j-lihakastiketta, vihanneksia, hapankorppua ja 2 siideriä. Sekä lisäski kahvia ja vettä.

Pe toinen söi pikkujgurtin, toinen riisipuuroa, toinen söi pitsaa a'la Saarioinen, toinen perunoita ja j-lihakastiketta, pikkujugurttia + 4 fanipalaa, hampurilaista + ranskiksia. Viiliä hiutaleilla. Juomana vettä tai mehua. Itse söin riisipuuroa, Saarioisen pitsaa, hampurilaista. Sekä join kahvia että vettä. Taidan lisäksi tänään juoda siiderin.

Vietämme siis syyslomaa ;)

En jaksa luetella erikseen kaikkien viiden syömisiä, mut itse syönyt pari lusikallista rahkaa, 2 emmentaljuustoviipaletta, lusikallisen riisiä, pari lusikallista raejuustoa ja Multivita-tabun, Obsidan-tabun ja Calci-D-tabun. Ja juomina kahvia 1kuppi, puoli litraa Pepsimaxia ja puolisen litraa vettä.

Repesin tolle otsikolle :laugh: :ashamed: *muoks* nyt se on korjattu...

Viimeisen vrk:n aikana...
Eilisiltana söin ceasar-kanasalaatin, jonka piti olla tämän päivän eväs töissä :snotty:
Aamulla söin omenan ja join puoli tölkkiä energiajuomaa :xmas:
Töissä join yhden mansikka-banaani- smoothien, söin maustamattoman jogurtin, pari popcornia, ja törkeen pahan savulohi-riisisalaatin :x . Join cokis zeroa puoli litraa.
Kotona oon syönyt lohikeittoa lautasellisen, ja juonut vettä. Vanhempieni luona kävin pikaisesti ja söin siellä puolikkaan räiskäleen.

Lasten syömisiä en tiedä, kun olivat isovanhemmilla yökylässä.
Mies söi eilisiltana (tai siis viime yönä, puoliltaöin, töistä tullessaan) eilen tekemääni lihapataa jossa on naudanlihaa, tomaattia, kolmea eri sorttia paprikaa, sipulia, valkosipulia, porkkanaa, perunaa ja persiljaa. Sen kanssa taisi ottaa sämpylää, en tiedä kun olin jo nukkumassa.

no jaa, riisimaitoon tehtyä riisipuuroa, broileria, erinäisiä määriä vihanneksia ja juureksia, tattarinäkkäriä, banaaneja, omenoita, appelsiinimehia, rypälemehua ja riisiä ja siinähän se sunnilleen sitten on. tai mä juon lisäksi kahvia maidon kanssa

to : kaurapuuroa aamupalalla, kaakaota, ruisleipää aamupalalla. Lounaasta ne tiedä mitä lapset söi kun söivät koulussa. Mulla ei ollut nälkä en syönyt lounasta, vain leivän söin. kahvia juonut monta mottia koko päivän aikana. päiväkahvilla 2 keksiä. Päivällisellä jauheliharisottoa, munakasta ja paistettuja pottuja. iltapalalla leipää ja teetä, vettä.

pe: aamupalalla kaurapuuroa hillosilmällä, kakis ruisleipää, kahvia lapset sai teetä kehvin tilalla. Lounaalla söin nuudelia ja lihapullia ( 3 lihapullaa)2 ruileipää, vettä. yhden keksin päiväkahvilla, päivällisellä tomaattipastaa+ sikanutasäilykettä, kaksi ruisleivän palaa, vettä.
Iltapalalla 3 hapankorppua ja kahvia, lapsilla sama mutta teetä kahvin tilalla.
kahvia olen juonut pitkin päivää monta motillista ja vettä myös monta lasia

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
to : kaurapuuroa aamupalalla, kaakaota, ruisleipää aamupalalla. Lounaasta ne tiedä mitä lapset söi kun söivät koulussa. Mulla ei ollut nälkä en syönyt lounasta, vain leivän söin. kahvia juonut monta mottia koko päivän aikana. päiväkahvilla 2 keksiä. Päivällisellä jauheliharisottoa, munakasta ja paistettuja pottuja. iltapalalla leipää ja teetä, vettä.

pe: aamupalalla kaurapuuroa hillosilmällä, kakis ruisleipää, kahvia lapset sai teetä kehvin tilalla. Lounaalla söin nuudelia ja lihapullia ( 3 lihapullaa)2 ruileipää, vettä. yhden keksin päiväkahvilla, päivällisellä tomaattipastaa+ sikanutasäilykettä, kaksi ruisleivän palaa, vettä.

Eikö sulla ollu se tietty ruokavalio mitä piti noudattaa, 6 krt päivässä syödä tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö sulla ollu se tietty ruokavalio mitä piti noudattaa, 6 krt päivässä syödä tai jotain?

niin kai sitä pitäis, mut kuka jaksaa koko ajan syödä

To-ilta: Uunipuuroa ja marjoja ja tomaatti.
kahvia, vettä, 2 tomaatti-juustoleipää, tomaatti
Neljänviljanpuuroa, pakastemansikoita, tomaatti, maitoa, kahvia, vettä.
Tomaatti. Suklaakeksi (viimeinen siitä paketista, teinit söi taas kaikki muut...)
Kalapihviä, kermaviilikastiketta, porkkanaperunamuusia ja tomaatti-sipuli-salaattia, vettä.
Kahvia ja pari hapankorppua hummuksen kanssa.
Luulen vielä saavani kohta kuumaa mehua ja yhden tomaattivoileivän.

(Ikkunalaudalla kypsyvät kasvihuoneemme tomaatit hirvittävää vauhtia. Se selittää tämän tomaattimanian.)

To:
Kaurapuuro voisilmällä, kuitupala,kahvi + vettä + MiviTotal plus.
keitetyt perunat, broilerpullakastike, salaatti, maito + vettä.
korvapuusti ja kahvi.
neljänviljanpuuro hillolla, kuitupala päällä kalkkunaleikettä + rehuja.

Pe:
Neljänviljanpuuro hillolla, kahvi, MiviTotal plus, vettä.
Itse tehty pizza, salaattia.
kahvia ja moniviljaleipää.
suklaata ja sipsejä ja limua.

To: aamulla kahvia ja voileipää. Lounaaksi papupataa, pastaa ja salaattia. Illalliseksi tofuvokkia, nuudeleita ja salaattia. Iltapalaksi hedelmiä ja pähkinöitä.

Pe: aamulla kahvia, ruispuuroa ja vadelmia. Lounaaksi raastelautanen. Päivälliseksi lihapullia, pastaa ja salaattia. Nyt syön jäisiä karviaisia.

No niin tietty *iskee kädellä otsaan* jos kerran voi syödä saman sapuskan kerralla niin minkä takia kuunnella jotain ammatti-immeisiä ja napostella pitkin päivää.... Eihän ne mittän tiä! Söithän tukevan iltapalan että jaksat heräämättä nukkua?

To: kahvia, kahvia, kahvia, kahvia, jauhelihakastiketta, pari perunaa, salaattia, 2 reissaria ja kahvia.
Pe: kahvia, kahvia, kahvia, kahvia, valkosipuliperunoita kebabsuikaleilla, salaattia, kahvia, kaljaa (ja ehkä pari kaljaa lisää tässä illan aikana)

Todella monipuolista, mutta minkäs teet. Kyllä mä viikonloppusin pyrin syömään vähän paremmin ja enemmän.

No niin tietty *iskee kädellä otsaan* jos kerran voi syödä saman sapuskan kerralla niin minkä takia kuunnella jotain ammatti-immeisiä ja napostella pitkin päivää.... Eihän ne mittän tiä! Söithän tukevan iltapalan että jaksat heräämättä nukkua?

tää ei oo mikään muu kuin tavallinen laihdutusdieetti.. Normaalistikin ihmisen pitäis syödä 5-6 kertaa päiväsä. Mistäs ne salaatiti otan jos niitä ei oo. Syötkö sinä viidesti tai kuudesti päivässä?

ja mulla ei oo ruokavaliota, olen vain sellaisessa ryhmässä missä yritetään painon pudotusta, mutta kenenkään ei TODELLAKAN ole pakko syödä sitä kuutta kertaa, se on vaaan suositus.

tää ei oo mikään muu kuin tavallinen laihdutusdieetti.. Normaalistikin ihmisen pitäis syödä 5-6 kertaa päiväsä. Mistäs ne salaatiti otan jos niitä ei oo. Syötkö sinä viidesti tai kuudesti päivässä?

ja mulla ei oo ruokavaliota, olen vain sellaisessa ryhmässä missä yritetään painon pudotusta, mutta kenenkään ei TODELLAKAN ole pakko syödä sitä kuutta kertaa, se on vaaan suositus.

No iteasiassa, syön kyllä sen 5 - 6 kertaa päivässä jos hedelmä- välipalat otetaan huomioon.. Tulee sitten normiruokaa syötyä vähemmän ja paino pysyy kurissa.

aamupala: sämpylä, margariini, leikkele x2, juusotosiivu x2, salaatinlehti, tuorekurkkuviipale x6, kahvikuppi x2, tuoremehu

2 dl jogurttia+mysliä

lämminruoka: paistetut perunat, porkkanat+sipuli, jauhelihapihvi x2, maissi, ruisleipäviipale x2, margariini, juustoviipale x2, tuorekurkkuviipale x4, maitolasi, vesi

omena

kahvikuppi, mars-jäätelöpatukka

iltapala: sämpyl, margariini, leikkele x1, juustoviipale x2, salaatinlehti, maustekurkkuviipale x4, tee, mars-jäätelöpatukka

Lisäksi yht. n. 4 tuopillista (0,5l) vettä pitkin päivää

aamupala: sämpylä, margariini, leikkele x2, juusotosiivu x2, salaatinlehti, tuorekurkkuviipale x6, kahvikuppi x2, tuoremehu

2 dl jogurttia+mysliä

lämminruoka: paistetut perunat, porkkanat+sipuli, jauhelihapihvi x2, maissi, ruisleipäviipale x2, margariini, juustoviipale x2, tuorekurkkuviipale x4, maitolasi, vesi

omena

kahvikuppi, mars-jäätelöpatukka

iltapala: sämpyl, margariini, leikkele x1, juustoviipale x2, salaatinlehti, maustekurkkuviipale x4, tee, mars-jäätelöpatukka

Lisäksi yht. n. 4 tuopillista (0,5l) vettä pitkin päivää

=) huomioikaa että me ollaa lomalla =)
to: aamulla jugurttia + mysliä + vadelmia, lounas mäkkärissä, päiväkahvit kaverilla kahvia ja pullaa, päivälliseksi broilerwokkia, iltapalaksi ruisleipää
pe: aamulla jugurttia + mysliä + mustikoita, lounas ikeassa, päiväkahvit arnoldsilla, päivälliseksi tonnikala-riisi salaattia, iltapalaksi hedelmiä + juustoja + keksejä ja lapset söi lisäksi sipsejä, juomaksi limpparia ja punaviiniä

Eilen illalla kanaa kaalipedillä

aamulla 2 mukia kahvia kermalla

lounaaksi lohta, papuja,porkkanaa, 2 perunaa (hui kauhistus) lasi piimää

viiden välipalalla metukka/sipulimunakas, kahvia kermalla

ja nyt uunissa karppipizza jauhelihalla, metukalla, sipulilla ja ananaksella

Aamiainen: 2 pekoniviipaletta, paistettu muna, maustamatonta jogurttia, pakastevadelmia, paahtoleipä, juustoa, kurkkua. Mustaa kahvia.
Välipala: kinkku-tomaattisämpylä, munkki, maitokahvia. (Jaoin syötävät kaksivuotiaan kanssa.)
Lounas: tortellineja, parsakaalia.
Välipala: omena.
Päivällinen: paistettua kalaa, perunaa, ruusu- ja kukkakaalia, porkkanaa. Sokeroimatonta hedelmärahkaa jälkiruoaksi.

Juomana kolmisen litraa vettä. Imetän kaksikuukautista vauvaa. Kaksivuotiaani söi samat eväät, kahveja ja pekonia lukuun ottamatta. Ei se kyllä tainnut leipääkään syödä aamulla.

Aamulla pari kuppia kahvia
Lounaaksi Marimekon Ystävämyynti :D
Välipalaksi jugurtti
Päivälliseksi http://keittokirja.kasvikset.fi/WebRoot/1035464/X_Reseptisivu.aspx?id=1079718
Iltapalaksi kaksi pulloa Karhua ja persilijaa :laugh:

Mulla on ollut vapaapäivä tänään =)

Eilen päivälliseksi hernekeittoa ja jälkkäriksi pannukakkua+omanahilloa+kermavaahota
Iltapalaksi ei mitään.

Yhteistyössä