Kerro minulle miksi edessäsi on ihana viikko!

  • Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti
äiti ja vaimo
Keskiviikkona mies vie mut syömään, oli varannut pöydän kivasta ravintolasta ja hommannut lapsenvahdin <3

Töissä on uusia hommia käynnissä, kivaa vaikka myös jännittää.

Ja paras: perjantaina lähden YKSIN viikonloppulomalle Eurooppaan! Aivan mahtavaa :D
 
Alfa Lyrae harmaana
Ystävänpäiväksi laitan kaemmas muuttaneelle kaverille etanapostia, siitä tulee jotenkin ihana fiilis aina. Viikonloppuna saadaan miehen kans vähän omaa aikaa ja lapsistakin on kiva päästä pitkästä aikaa mummolaan. Ja olympialätkä alkaa vissiin ens viikolla?
 
Owl
Ihana aloitus!:)

Ihana viikko on tulossa sen takia, kun on niin valoisaa.
Nautin asioista. Olo on kuin herännyt elämään.
Kaikki asiat menevät hyvin ja luottamus tulevaisuuteen on vahva.
Ja se, että olen kohdannut aivan ihania ihmisiä, jotka antavat hyvän mielen koko päiväksi ja tapaan heidät taas.
 
Neljänmuksunäiti-83
- Viimeinen viikko kotiäitinä, takana lähes seitsemän antoisaa vuotta ja aion nauttia viimeisestä viikosta täysillä!

- Miehellä iltavuoroviikko, eli kiireettömiä, ihania aamuja tiedossa

- Koiran pennut täyttävät 4 viikkoa, mikä on mielestäni ihan kaikista paras ikä. Ovat jo ihan koiria, mutta eivät vielä voimia vievässä riiviöiässä.

Ja koska elämä nyt vaan sattuu olemaan ihanaa, koko ajan. Olen aidosti, oikeasti onnellinen!
 
Keskimmäisellä lapsella synttärit :) , tarkoitus olisi tavata pitkästä aikaa entinen hyvä työkaveri, joka muutti ulkomaille, lapsenhoitaja tulee ja saan hiemaan omaa aikaa- nauttia uimisesta, saunasta ja melkein oikeasta avannosta.
 
Kaikki viikot ovat yleensä hyviä, tuleva viikko on erityishyvä koska:

Anoppi tulee melkein koko viikoksi kylään, päästään parantamaan maailmaa iltamyöhään ja lapsi pääsee viettämään aikaa ihan kunnolla mummin kanssa.

Pääsen käsiksi ensi vuoden suunnitteluun töissä, sain ison ja mieluisen vastuun&luottamuksen ja aion ottaa siitä ammatillisesti kaiken mahdollisen irti.

Aloitin palapelin väsäämisen, mikä houkuttelee oman äitini istuskelemaan meille huoneeseeni päivisin tunneiksi kerrallaan. On mukava päästä vain olemaan vierekkäin hiljaa ja puuhaamaan rauhassa.

Lapsen kouluun ilmottautuminen tapahtuu ensi viikolla ja olen tosi onnellinen mahtavasta koulusta, johon lapsi pääsee.

Valo.

Koti.

Perhe.

Ystävät.

Tulppaanit.
 
maumma
Ihanaa:
-Pääsen huomenna vauvan kanssa kahdestaan kauppaan hakemaan viikon ruokaostokset sillä aikaa kun isommat lapset ovat kerhossa.
-Päästään toivottavasti kirjastoon palauttamaan dvd:t ja lainaamaan uusia, jonain rauhallisena iltana aion pitää oman leffahetken lasten nukkuessa.
 
"Kemeli"
Aamuisin on mukavampi ajella töihin, kun on valoisaa.

Töissä ei ole tiedossa iltapäiväpalavereja tms.

Plussakelit, ei tarvitse laittaa autoa aamulla lämppäriin.

Muksut saavat viikonloppuna kavereita yökylään.

Me varataan meille vihkiaika maistraattiin.

Ensi viikon jälkeen on hiihtoloma!
 
"northern soul"
Lahipiirissa saattaa syntya kaksi vauvaa. Tai sitten ei. Lasketut ajat oli taman viikon to ja pe.

Talviolympialaiset.

Helmikuun 15. on minulle merkki keskitalven loppumisesta ja lopputalven alkamisesta. Kevatta kohden siis.
 

Yhteistyössä