Kerro mielipiteesi tästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Eilen katosittiin miehen kanssa tv:tä ja hän nukahti.Oli tätä aijemmin jutwellut yhteisen tuttumme kanssa mesessä puhelimella ja puhelin piippasi miehen nukahdettua.
Meillä on siis semmonen suhde että voi mennä toisen puhelimelle jne. ja ajattelin ettei tää kaveri sitten herättäis miestä niin litan sille siihen puhelimeen viestin että mies nukkuu.
NO,kuinkas kävikään.Puhelimen mesessä ei ollutkan yhteinen ystävämme vaan joku 16vuotias tyttö..ja meseprofiilikin oli "17vuotiaan Tomin".
Mieheni siis on tehnyt jonkun tällaisen mesen jossa väittää olevansa joku muu ja juttelee sitä kautta tytöille/naisille.
Mä hajosin niin että lähdin ulos kävelylle,ja siit' asti mies on ollut vaitonainen j yrittää TAAS vieritellä tätä mun niskoille vaivihkaa takakautta..tekee tätä kuulema sen takia että hämntä ottaa päähän ja koska minä kritisoin hänen ylipainoaan jne.

en jaksa enää..jajoka ikinen kerta kun mies "jää kiinni" jostain,oli se sitten mun luottokortin käyttöön tai muuten vain valehteluun liittyvä asia niin hän puolustautuu hyökkäämällä mua vastaan ja keksii asioita joita minä olen tehnyt.Heittäytyy myöskin marttyyriksi eikä keksi koskaan itsestään mitään korjattavaa.

no mä ilmottaisin että joko ryhdistäytyy, ottaa vastuun tekemisistään kuin mies ja lopettaa tuollaiset härväilyt tai sitten kävelee ovesta ulos eikä koskaan palaa...

Mä heittäisin kanssa ulos tollasen miehen ja tekisin varmuuden vuoksi rikosilmoituksen, mistä sitä tietää mitkä sen oikeat aikomukset on kun netissä vikittelee pikkutyttöjä. Parempi se on poliisin se selvittää, sulle ei kerro totuutta kuitenkaan. Ja jos olet eri mieltä, niin ajattele niitä teini-ikäisiä tyttöjä...

Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
Mä heittäisin kanssa ulos tollasen miehen ja tekisin varmuuden vuoksi rikosilmoituksen, mistä sitä tietää mitkä sen oikeat aikomukset on kun netissä vikittelee pikkutyttöjä. Parempi se on poliisin se selvittää, sulle ei kerro totuutta kuitenkaan. Ja jos olet eri mieltä, niin ajattele niitä teini-ikäisiä tyttöjä...

Peesi tähän!

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:

Peesi tähän!

Peesi!

oksettavaa nimenomaan!
ikää hänellä 26v,pitää olla joku vika jos täytyy alaikäsia katsella!
ja toi että kaikki asiat käännetään ja väännetään..kaikesta väkätään jne.
:x

En myöskään jaksaisi miestä joka jää kiinni jostain alituiseen. Mutta keskittyisin varmaan tohon sen miehen haluun olla jotakin muuta kuin on. Sillä on nyt lapaset hukassa, itsevarmuus jossai. Yrittää nostattaa sitä nettijuttelusessioilla joissa saa positiivista palautetta ja on herkkä arvostelullesi.

Noihin korttien lainailuihin ja muihin en puutu. Mutta kyllä niskakarvat nous pystyyn. Inhoan marttyyriksi heittäytyviä. Oliskos aihetta terapiasessioihin yhdessä ja erikseen?

Yhteistyössä